Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode råd til hvordan jeg kan præsentere mine produkter

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 344
Fra  Trade A Lot Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.
Jeg har webshoppen BilligTrend.dk, som sælger mærkevarer til mænd med gode rabatter.

I den anledning har jeg fået nogle utrolig eksklusive aftaler med fysiske butikker, som er autoriseret forhandlere af bl.a. Ralph Lauren.
Men mit problem er, at mange af de varer jeg får hjem, er varer som jeg har et begrænset antal af (ofte under 10 stk), og at få taget professionelle billeder er derfor en meget dyr løsning, hvis kun der er 1-10 stk af de produkter, som jeg har under "VIP Tilbud" på min side (http://billigtrend.dk/vip-tilbud)  

Mit spørgsmål er så, har I nogle gode ideer til hvordan man hurtigt og nemt kan tage nogle flotte og simple produktbilleder af tøj som det der er indeunder "VIP Tilbud" ? (Lige pt. er billederne taget med mobil kamera, men det kunne nu godt se meget pænere ud). Det skal siges, at jeg ikke har den store erfaring med grafik, billeder eller redigering overhovedet, men det kan være, at I kender til nogle gode metoder, programmer, udstyr m.m. :)

Mvh. Daniel 

Er din tekst eller billede blevet kopieret?
Lad Kopieret.dk hjælpe dig med din sag - "no cure, no pay"

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan sagtens selv gøre billederne rigtig fine i Photoshop. Det kræver umiddelbart kun et lille grundkursus (aka. Youtube videoer) så tænker jeg at det sagtens kan lade sig gøre uden at bruge for meget tid på hvert billede.

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 344
Fra  Trade A Lot Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Arena Jørgensen:
Du kan sagtens selv gøre billederne rigtig fine i Photoshop. Det kræver umiddelbart kun et lille grundkursus (aka. Youtube videoer) så tænker jeg at det sagtens kan lade sig gøre uden at bruge for meget tid på hvert billede.

Undskyld den lidt sene tilbagemelding, men tusind tak, Martin. Jeg må hellere ind og se lidt på det :)  

Er din tekst eller billede blevet kopieret?
Lad Kopieret.dk hjælpe dig med din sag - "no cure, no pay"

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)