Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rådgivning vedr. import og salg af æteriske olier søges

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Sorø
Tilmeldt 27. Jul 11
Indlæg ialt: 2
Fra  Divine Gateways Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Jeg er ved at starte op, bla. med import og salg af specielle olier, som jeg kan fortælle mere om.  Jeg har så meget brug for rådgivning, også juridisk, ift. skat, told, mærkning osv da flere lande er involveret samt mht at jeg muligvis vil være både distributør og importør. 

Jeg tænker et par timer, til at starte med. Er der en af jer der kan anbefale en revisor el lign med speciale i det jeg beskriver her?

Alle gode råd og tips iøvrigt modtages med kyshånd!  (Jeg skal også lave webshop, evt på flere sprog, pyha)

Tusind tak for på forhånd,

Kh

Malue 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Malue

Hvad lande er det du vil importere fra?  Har du fundet dine leverandører eller skal du have hjælp til at finde dem? hvad er det for olier du vil importere?

Hilsen

Ravn

Fra Sorø
Tilmeldt 27. Jul 11
Indlæg ialt: 2
Fra  Divine Gateways Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn

Ja, jeg har leverandører og det vil enten være fra Egypten eller USA, måske nok begge, altså uden for EU. Det er blomsterolier og jeg har læst en masse omkring regler mht mærkning osv, men selv miljøministeriet og andre var i tvivl, men nu er det fastsat at det skal følge kemikalielovgivningen.
Så jeg har brug for rådgivning ift. hvordan jeg bedst forholder mig, også ift. virksomhedsmodel og setup af det hele.

Er du selv sådan en eller kender du nogen?

Kh

Malue 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)