Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

App der laver madplan udfra de bedste tilbud

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 10. Aug 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for input:-)

Tilmeldt 27. Feb 14
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Tager din app højde for, at mange tilbud er tilbud fordi holdbarheden på det ferske kød, fisk, brød, ost, mælk lige netop udløber i morgen, og butikken derfor gerne vil have varen solgt inden....  Det nytter jo ikke noget at købe en lækker engelsk bøf om mandagen med holdbarhed til tirsdag, når det er lørdag den skal spises..  Tager din app højde for hvad det ender med at koste dig i transport og tid hvis der skal købes ind i 4 forskellige forrretninger der ligger spredt med 40 km afstand ?  Tager din app højde for mængdetilbud?  Hakkekødet er billigt når du køber 4 kg, men du skal kun bruge 500 gram, og fryseren er fyldt til bristepunktet fordi du allerede 5 gange førhen har købt stort ind - kender appen forresten indholdet af din fryser, køleskab, skuffer ... således du ikke kommer til at købe det samme ind 15 gange i løbet af et år ?  Og sådan er der rigtig mange detaljer som gør at jeg ikke tror at en sådan app kan bruges til noget fornuftigt alligevel.  Beklager den negative udmelding Wink

Tilmeldt 10. Aug 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Roberts,

Tusind tak for dine input! De kritiske er ofte de bedste – hvis man skal godt videre:-)

 

1: Tilbuddene vælges ud fra tilbudsaviserne og der er holdbarheden ikke et problem. Hvis man opdager et specialtilbud nede i butikken pga. kort holdbarhed, har man jo muligheden for at spise dette på selve dagen og bytte rundt på de andre dage.

 

2: Man skal under indstillinger indtaste hvor mange kilometer man vi køre efter tilbuddene. Inden for en radius af 1km hvor jeg bor, er der seks indkøbsmuligheder. Jeg vil nok kun vælge to af dem.

 

3: Under indstillinger skal man kunne styre om appen skal kunne tage højde for mængdekøb.

 

4: Appen kender ikke indholdet i din fryser, men når du om et par år skal købe ny fryser eller køleskab bliver det formentlig med net-opkobling, så du har mulighed for at se dette. Det findes allerede i dag, men er lidt dyrt:-). Så til den tid kommer der en version 2 af appen:-)

 

5: Appen handler ikke selv ind, men kommer bare med et forslag:-) Så hvis du ved, at du har en masse ketchup i køleskabet, behøver du ikke at følge indkøbssedlen;-) Hvis du handler via f.eks Nemlig.com har du mulighed for at redigere forslagene til indkøb inden indkøbssedlen sendes afsted:-)

 

Jeg synes det er svært at finde ud af hvad jeg skal handle ind, kan ikke opskrifterne i hovedet, gider ikke selv finde tilbuddene og vil gerne spare ca. 15.000 kr om året, samt nøjes med at handle ind en gang om ugen.

 

Tak for dine input!

Fra Danmark
Tilmeldt 5. Jun 11
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er med på at dette er en gammel tråd, men konceptet eksisterer allerede, dog ikke som app - Madplanuge.dk.

Lav madplan med vores madplanner - www.madplanuge.dk

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)