Jeg er leder af en frivillig teaterforening for børn www.ZebraGruppen.dk og skulle bruge digital signatur i den forbindelse, den er dog udløbet og jeg ville bestille en ny. For at bestille en ny skulle man anvende NEM ID, okay jeg prøver med mit private og det er desværre ikke muligt. Jeg skriver en mail til supporten om problemet, hvor efter jeg får trukket kr. 312,50 fra min firmakonto fordi jeg har henvendt mig til privatsupporten og de mener det er henvendt til erhvervssupporten. Det skal lige siges at det at jeg underviser i teater i Zebra Gruppen, på ingen måde høre sammen med min webbutik www.BlikfangsKostumer.dk (mit firma). Og nu ved jeg ikke hvad jeg skal gøre, for vælger jeg at skrive igen eller ringe koster det igen penge ! Nogen der har en idé om hvad jeg skal gøre???? |
Lyder brutalt at de trækker fra din firmakonto når du ringer fra forening - hvor kendte de den konto fra
Nå men hvis det er en frivillig foreninger så er der (når I har haft en nemID før) en administrator for jeres nemID og det er en af jer som medlemmer der er blevet det. Kan du ikke finde ham, så tror jeg du skal oprette en helt ny digital foreningssignatur ud fra dig selv. Jeg har ikke helt forstået, om du fik løst dit problem - hvis du gjorde det, så tror jeg ikke det tidsmæssigt er værd at kæmpe for pengene, men det skal så være ud fra princippet
Jeg kan jo ikke svare hvordan de vil reagere, men jeg ville nok ringe og sige du HAR betalt tak i alle fald hvis du IKKE fik løst dit problem og så lad regningen få videre til foreningen som vel burde ha fået den, når du ringer på vegne af dem - som udlæg bare
vh