Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Moms køb verden dinero

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Feb 14
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 07:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har lidt problemer mht Dinero og bogføring af moms af vare købt i Kina. Jeg har indtastet et "varekøb verden", og det er der jo ikke moms på, men når jeg går ind og kigger i rapport står der alligevel et beløb anført ud for "Moms af varekøb udlandet (både eu og 3. lande). 

Jeg ved godt at man skal anføre salgsmoms og købsmoms når man importerer fra udlandet, men hvordan anføre jeg det så, så det går lige op?

Fra København
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 1185
Fra  Dinero Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :

sollii:

Hej.

Jeg har lidt problemer mht Dinero og bogføring af moms af vare købt i Kina. Jeg har indtastet et "varekøb verden", og det er der jo ikke moms på, men når jeg går ind og kigger i rapport står der alligevel et beløb anført ud for "Moms af varekøb udlandet (både eu og 3. lande). 

Jeg ved godt at man skal anføre salgsmoms og købsmoms når man importerer fra udlandet, men hvordan anføre jeg det så, så det går lige op?

Hej Hej.

Prøv at se denne guide:

https://dinero.dk/support/udenlandsk-kob/

De bedste hilsner

Rasmus

Tilmeldt 21. Feb 14
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Tak for dit svar, dog finder jeg ikke løsningen der. Jeg har bogført et køb under "Varekøb verden" og der tager den jo højde for at der ikke er moms, men når jeg kigger under "Rapport" så står der alligevel et beløb ud for moms fra udlandet?

Fra København
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 1185
Fra  Dinero Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)