Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Artikel om iværksætteri

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Jan 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen!


Jeg er igang med at starte et nyt online medie op, der skal fokusere på længere og mere dybdegående artikler end man ser i de gængse medier.

Derfor skal jeg bruge en god historie til at starte ud med. Til det tænkte jeg, at iværksætteri i mine øjne har massere af muligheder for at skrive om. 

Derfor vil jeg tilbyde at lave en artikel om en af jer, hvis I har en interessant iværksætterhistorie. Det kunne være, at I havde oplevet problemer i opstarten eller opnået for hurtig succes eller noget tredje. 

Min krav til jer, vil derfor være, at jeg kan interviewe jer om jeres virksomhed, job, udfordringer. Samtidig ville det passe aller bedst, hvis jeg fik muligheden for at følge jer en dag eller to (selvfølgelig når det passer jer) til at lave artiklen.

Jeg forestiller mig, at det bliver en artikel, der både fungerer for mig som et startpunkt til mit medie, men også giver jer en mulighed for at få jeres iværksætterhistorie og firma eksponeret i medierne. 

Hvis i har en interessant historie, så kan i sende mig en mail på redaktion@longread.dk.

Skulle der være nogle spørgsmål, så vil jeg svare både her og pr. mail.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 07:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Hvad er din faglige baggrund for at åbne et seriøst medie?

Hvis jeg skal lade mig interviewe af et medie, som endnu ikke eksisterer, har jeg brug for at vide lidt om, hvem der står bag. Når man selv gør en del ud af at arbejde seriøst, vil man jo helst ikke udstilles på en skvalderkålsside.

Jeg åbner en ny virksomhed den 1. oktober.
På torsdag er en rigtig spændende dag i den sammenhæng.
Hvis du er seriøs og har lyst, er du velkommen til at kontakte mig på 28 14 84 03.

Venlig hilsen

Hans 

Tilmeldt 31. Jan 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er til dagligt journaliststuderende på Danmarks Medie- og Journalisthøjskole. I mange år har jeg både skrevet og udfærdigede artikler. Mediet vil i høj grad være præget af længere artikler, der værdsætter fordybelse og dybdegående journalistisk. Mediet skal fungere som en pendant til de hurtige nyheder, som man i højere grad ser i nyhedsbilledet i dag. 

Jeg er meget seriøs omkring projektet. Jeg vil tillade mig at kontakte dig, men kan du eventuelt uddybe lidt om dit projekt til mig via mail? Det er for at forberede research, såvel som få et billede af, hvilken type iværksætter du er. 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tolstrup

Af mange grunde er jeg lidt hemmelighedsfuld omkring mit nye projekt - men giv mig et kald, så fortæller jeg om det.
Du fanger mig på 28 14 84 03 - og jeg lover dig, at der er mere en 16 ord at skrive om min vej som projektmager, iværksætter og selvstændig.

Hans

Tilmeldt 31. Jan 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

OK. Jeg tager fat i dig en af de nærmeste dage.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)