Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

fastsætte pris af populær facebook side

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved godt det nok er ikke helt efter reglerne at sælge en facebook side, men men.
Jeg har fået et bud på min fodboldside på 12.000 kr -> https://www.facebook.com/Fodboldd

Jeg ved ikke helt hvordan en sides værdi bedømmes, men til dem der ved det, så kan jeg give infos som:

- Alle likes er organiske og unikke
- Meget stor aktivitet pr opslag fra brugernes side
- Reach pr. Opslag når altid over det samlet antal likes vi har. Tit er vi oppe på at have nået over 50.000 mennesker
- Totale opslag på siden er ca. 1900
- Vi har tidligere kørt konkurrencer med dyre præmier fra masser af sponsorer, da reklame og eksponeringen er stor, når der er så mange aktive brugere derinde
- De fleste opslag er lavet af os selv og det er grafikken os.

Se tallende for "Indblik" fra siden:

- Vores rekord opslag: http://oi58.tinypic.com/2dliybr.jpg

- Overblik Insight: http://oi58.tinypic.com/kbvgg.jpg


- Så hvad ville den kloge social media prisætte den side for? 
 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger stadig råd om prisen (: 
tråden er druknet lidt blandt de mange andre tråde 

Tilmeldt 25. Sep 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Sig 20.000 kroner eller no deal!

Fra Horsens
Tilmeldt 6. Oct 13
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

20.000 kr. for en side med 21.000 likes ?

Du kan da købe en side med 20.000 likes for omkring 3.500 kr.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Men der er forskel på aktivteten på en side og dens reach.
Vi har mange konkurrencer, masser af henvendelser fra vores "fans" og altid masser af debat og gang i den i vores opslag.
Så er vores side også ret kendt for at være dem der bringer de fede vidoer først i det danske fodbold nyheds medie.

 

Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Mihammed:
Så er vores side også ret kendt for at være dem der bringer de fede vidoer først i det danske fodbold nyheds medie.

Ja, men det er jo noget I sidder og finder (og ikke får løn for) og det skal den nye ejer jo være indstillet på.Men har I overhovedet noget indtjening på siden ?

Det er jo nærmest umuligt at fastsætte prisen på en facebookside, fordi det kan godt være at der er mange likes, men har nok meget lav eller slet ingen indtjening, så det handler vel mere om I er tilfredse med at få 12.000 kroner for siden ? Fordi hvis folk sagde at det var 5.000 værd, så vil I sikkert mene at den er for lav.

Så hvorfor ikke vende den om, og tænke over hvilket beløb I vil være tilfredse for at få for siden, og derefter meddele evt. købere dette beløb.

Og igen skal man huske der er meget stor forskel på hvor mange opslagene kommer ud til, om det er et sjovt foto eller en reklame for f.eks. Unisport.

held og lykke med salget

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)