Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jobsamtale: Revisor med langthår(mand)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Sep 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude

Er så heldig at blive kaldt til tranieesamtale ved to af de førende revisionselskaber i Danmark - begge jobsamtaler er i København.

Jeg er en dreng med langt hår. Vil I mene at jeg skal klippe mit hår, sætte det op i en knold eller hvad er jeres holdning?

På forhånd, tak.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan vil du selv have det med, at lade dig klippe ?

Hvis du er ligeglad, så gør det. Det skader nemlig ikke.

Hvis håret betyder noget for dig, så behold det. Du skal jo fremstå ærligt, som den du er - og stå ved dig selv.

Held og Lykke !

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg formoder at du ikke har sendt et billede med fin ansøgning, eller?

Hvis du har, er en klipning nok ikke nødvendig.

Ellers; Se på deres hjemmesider om der er foto af div. medarbejdere og Sender om du kan aflure en trend (Jeg hader det ord).

Personligt går Jeg ind første, at man er som man er, men at man naturligvis er både velsoigneret og klædt i helt og rent tøj, tilpasset lejligheden.

Held og lykke med samtalerne :-) 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 07:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg holder jobsamtaler på torsdag - ikke for revisorer, men for en anden medarbejdergruppe, som skal repræsentere min virksomhed ud mod verden.

I deres tilfælde kigger jeg ikke på hårlængde, men jeg vil ikke kunne undgå at vurdere, om hver enkelt af kandidaterne vil kunne repræsentere min virksomhed på en fornuftig måde. 

Jeg er overbevist om, at revisorvirksomheder gør det samme.

Tag et kig på dig selv fra din kommende arbejdsgivers synsvinkel. Vil han synes, at du kan repræsentere hans virksomhed fornuftigt med din nuværende hårlængde, så slå det bare ud og lad det flagre. Vil han derimod væmmes ved dig og tænke, at de unge også er nogle værre knallertfløse, der burde have en aflusning, så er du nok bedre stillet med en mere afdæmpet stil.

Venlig hilsen

Hans

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)