Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Byder Amino på mit navn?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Folkens.

Ved et rent tilfælde så jeg på Google den anden dag, at min navn stod i en Google Annonce, købt af Amino. Se nedenfor...

Så tænkte, jeg byder Amino ind på mit navn som et søgeord eller hvordan kan dette forklares?

Der er nok et SEM geni der kan give et godt svar Wink

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Odense
Tilmeldt 21. Oct 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Kvist:

Hvis de gør, giver det ikke helt menig, for det link ville ikke virke: http://www.amino.dk/Thomas+Skov+Iversen

Lige angående dette, så kan du ikke bare lave udregningen den vej. Den viste url i en adwords annonce er ikke nødvendigvis lig med den url du rammer hvis du klikker på den. Du kan sagtens "vise" en url der ikke eksisterer. 

Angående det første spørgsmål. De får ihvertfald ikke vist annoncer på dit navn, hvis ikke det passer ind i nogle af deres kriterier på den ene eller anden måde. Jeg forestiller mig et scenarie der hedder at amino byder på navnene på "meget" aktive brugere på deres forum, fordi de så tænker at den søgende person kan finde hjælp på forummet. Dette er hvis du i din søgning kun har søgt på dit navn. 

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Brøgger Møller:
Lige angående dette, så kan du ikke bare lave udregningen den vej. Den viste url i en adwords annonce er ikke nødvendigvis lig med den url du rammer hvis du klikker på den. Du kan sagtens "vise" en url der ikke eksisterer. 

OK. :)

Bruger det selv MEGET lidt!!!

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Det giver god mening - du har anbefalet amino på din google+ profil. I 2013 ændrede Google servicevilkår så dit billed og navn kan vises i en annonce for det firma som du har givet +1. Google kalder dette delte anbefalinger eller på engelsk endorsment. Du kan fjene denne indstilling i din google+ profil.

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det ikke bare fordi Amino anvender dynamiske søgeord, hvor der indimellem sker nogle sjove ting?

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Leif Andersen:

Hej Thomas

Det giver god mening - du har anbefalet amino på din google+ profil. I 2013 ændrede Google servicevilkår så dit billed og navn kan vises i en annonce for det firma som du har givet +1. Google kalder dette delte anbefalinger eller på engelsk endorsment. Du kan fjene denne indstilling i din google+ profil.

Hej Leif - tak for svar!

Det giver bestemt bedre mening nu ;-)

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)