Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor kan ingen lave et kassesystem der er tidssvarende?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 13. Jul 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Er ved at undersøge mulighederne for et nyt lager/kassesystem? Har forhørt mig lidt rundt omkring, men ingen ser ud til at kunne det hele. Forstår det ikke, da det må være et større antal butikker der kunne have samme behov. Hvis nogle kan hjælpe hører jeg meget gerne. Vores hjemmeside hedder: www.squashlife.dk

Systemet skal opfylde vores behov som er:
Flere webshops også i andre lande, integration med Magento
Samlet lagerstyring (også gerne mulighed for at styre hvad vi har på lager i butikken og hvad vi har på lager evt. andre steder, fjernlager)
Butikssalg
Salg til andre butikker, klubber og centre ved fakturaer
Mulighed for at tage varer ud til præmier og sponsorarrangementer
Statistik over produkter/kategorier, så vi ved hvor meget vi sælger af ketchere osv.
Hvilke økonomisystemer kan det integreres med, vi skal nok have nyt system der alligevel?

Ipad, virker som en god løsning som kasse  
dankortterminal
kontantskuffe
printer?
andet?

Håber nogen kan belyse området som jeg ser som noget af en jungle.

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Wiegandt:
men ingen ser ud til at kunne det hele.

Det giver ikke mening at kunne det hele , men være rigtigt godt til det man gør - som vi fx. gør i Amero, vi har erkendt at et kassesystem ikke også kan være en webshop, men det sagtens integrere med en webshop.

Vi har lavet mange af disse integrationer igennem tiden. 

Der er udover de ting du nævner jo status, lageroptælling, varemodtagelse, prismærkning mv.

Du er meget velkommen på vores hjemmeside omkring kassesystemer, og tage kontakt hvis du har brug for rådgivning og sparring - det koster ikke noget.  

/ Kasper

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)