Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DK webshop, Er det viktigt med Dk hosting?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 10. Oct 12
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg er godt i gang med at lave en webshop, som skal lanceres først i næste måned.

Men jeg har et spørgsmål angående webhosting. 

Er det viktigt i forhold til SEO, at min webshop bliver hostet i DK ? Eller er det oki at den ligger på en server i England ?

Tilmeldt 21. Sep 14
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Den fysiske placering af serveren har ingen betydning, sålænge webshoppen er sat korrekt op til dansk.

Fra København
Tilmeldt 10. Oct 12
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Så der har ingen forskel om serveren står i England eller Tyskland i forhold til SEO. ?

Tilmeldt 21. Sep 14
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jens Leo:

Så der har ingen forskel om serveren står i England eller Tyskland i forhold til SEO. ?

Nej, det har ingen betydning.

Søgemaskinerne indekserer efter hjemmesidens sproglige opsætning. Det er kun hvis denne ikke er i orden, at det bliver relevant at have en ip-adresse i det pågældende land.

Det samme er rent seo-mæssigt gældende for valg af domænets .tld.

Tilmeldt 25. Jun 07
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jens Leo:
Så der har ingen forskel om serveren står i England eller Tyskland i forhold til SEO. ?

Kort fortalt har det ingen betydning for SEO, forudsat websitet er på et .dk domæne eller du på anden måde har fortalt søgemaskinerne om websitets land/sprog.

Dog opnår du alt andet lige en marginalt lavere latenstid og dermed bedre sideloadhastighed for DK brugere ved dansk hosting.

Se denne tråd for flere detaljer.

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, ingen forskel. Selvfølgeligt kigger Goggle lidt anderledes på det, hvis responstider er langsomme, så det er ikke godt.

Derfor har jeg valgt hosting4real, hvor de yder en utrolig support, men hovedsageligt pga deres hastigheder og sikkerhed!

De sidder i Holland, og kan sikkert tilbyde dig nogle gratis tests, er meget hjælpsomme.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)