Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du alt det jeg ikke kan? Så har du her en potentiel mulighed for et væksteventyr indenfor fødevareindustrien

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en samarbejdspartner, der kan supplerer mig på det område, der absolut ikke er mit kompetencefelt, nemlig webuvikling og optimering.

Hvad er baggrunden for projektet?

Det går i alt sin enkelthed ud på at tilbyde den danske befolkning nogen sunde og bæredygtige ingredienser, der kan bruges i dagligdagens kost og madlavning. Dette gøres under brand navnet Natuzone, som er et dansk stiftet og eget firma.

Hvorfor er det interessant?

Fordi det er et segment der er i vækst og folk bliver mere og mere bevidste om både de sundhedsmæssige men også de miljømæssige konsekvenser af deres madvaner. Samtidig er disse produkter ikke frit tilgængelige i supermarkederne idag.

Hvad er det for nogen produkter?

På nuværende tidspunkt er der tale om 3 planteproteiner og 1 fiberprodukt. se mere på natuzone.dk

Hvad kan du?

Du skal kunne videreudvikle webplatformen herunder:

-drift og vedligehold af web site/shop

-SEO

-e-marketing (lave strategi og gennemføre selvstændigt med input fra mig)

-optimering af webshop

Hvad kan jeg?

Jeg har en naturvidenskabelig baggrund med flere års erfaring indenfor farmaceutisk produktudvikling. Jeg vil tage mig af alt det der har med produktion og udvikling at gøre. Herudover har jeg masse ideer til innovative produkter, som i fremtiden skal være med til at drive væksten. Jeg er dog kommet til den erkendelse, at hvis projektet skal blive en rigtig succes, har jeg brug for en partner der kan drive web-delen, så jeg kan holde fuld fokus på det jeg er god til, nemlig produkt og konceptudvikling.

Hvad koster det at være med?

0,- Kr - det eneste det koster er din tid og dedikeret interesse for projektet

Hvad får du ud af det?

Du tager 10% af produktomsætningen. Vi trækker en baseline til at starte med og alt hvad der omsættes for over dette beløb tager du 10% af.

Krav:

1. Du skal bo i København

2. Du må ikke bo hjemme hos dine forældreSmile

3. Seriøs og kreativ tilgang til projektet

Lyder det interessant så skriv en lille mail til info@natuzone.dk med et par ord om dig selv og et tlf nummer du kan træffes på.

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Et fint indlæg.

Jeg bor i Aarhus, så jeg kan ikke være med. Håber at du vil gå i retningen af hele planter i stedet for protein- og fiberekstrakter i fremtiden. :-)

God vind med projektet.

VH. GrN.dk fra HelePlanter.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)