Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny side til fodboldtrænere

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle. 

Jeg har nu de seneste mange måneder arbejdet på en ny fodboldside, som sætter fokus på hjælp til frivillige fodboldtrænere. Min hjemmeside går ud på, at fodboldtrænere, som mangler hjælp til deres fodboldtræning, kan købe træningspas, som allerede er forberedt. Jeg har lavet træningspas til alle årgange, så den henvender sig til alle. 

Jeg ville bare lige høre, hvad i synes om den, og hvad der evt. kunne gøres bedre? (nogle der har idéer til hvordan jeg kan optimere sidens loading hastighed?)

I kan se mine hjemmeside her: Fodboldtraeningen.dk   

Tak på forhånd!

Med venlig hilsen

Kristoffer Krüger

Fra Aarhus
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 450
Fra  Validated ApS Skrevet kl. 02:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kristoffer.

Spændende projekt. Optimering af siden loadinghastighed kan bla. gøres ved at optimere billedernes størrelse (kb/mb) og rydde op i moduler og kode i kildekoden.

Jeg har lige været et kig forbi og har dette at bemærke:

Der sker meget øverst på forsiden - Prøv at dæmpe det lidt ned (grafik og den blå farve).

Stilen på hjemmesiden er meget forskellig, hvor jeg vil anbefale at finde ikoner i samme stil og gøre disse en del mindre end på nuværende tidspunkt. 

Generelt er dine billeder meget store.

Dine CTA-kasser er ikke helt optimale. Dæmp ned for gradient og den grønne/blå farve - Fokuser på en CTA-knap og konventeringen derigennem.

Held og lykke :-)

Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 06:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Projektet er hamrende fedt, og jeg vil prøve at snakke med resten af bestyrelsen i min klub om dette kunne være noget vi kunne være interesserede at investere i. 


Bortset fra dét, så kan jeg tilslutte mig 100% hvad Klaus skriver over mig - især dét med stilen på hjemmesiden. Derudover synes jeg du bør genoverveje dine fonts på hjemmesiden, da fonts med "fødder" (det ligner en Times New Roman) ikke fungerer godt på skærme. Desuden tror jeg det vil gavne siden hvis du kommer væk fra de banner-lignende elementer du har. Disse kommer let til at virke som reklamer, og dét er vi jo ikke glade for - som Klaus er inde på: Brug CTA i stedet for.

Det er i øvrigt fedt at se at du fokuserer så meget på din blog som du gør, det er et fantastisk værktøj! Hvad med at du har et widget på din forside hvor du har overskriften på dit seneste indlæg? Det er jo ting der 100% er relevant i forhold til din målgruppe Smile

vh. Daniel Poulsen

DPCreations | 

Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej begge to!

Mange tak for meres feedback. 

Klaus, jeg vil forsøge at lave en mere gennemført stil på min side - kan godt se hvad du mener! Mine CTA-kasser skal der helt sikkert optimeres på, og eventuelt testet igennem. 

Daniel, det lyder super, at du vil gå til bestyrelsen med det! Fedt! 
Jeg kan godt se hvad du mener med "banner-lignende reklamer" - det vil jeg forsøge at ændre på i den nærmeste fremtid!

Endnu engang mange tak for den gode feedbck!

Mvh. 

Kristoffer

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kristoffer

Som andre allerede har nævnt her i tråden - FEDT projekt! :-)

Jeg vil gerne knytte en kommentar til din visuelle præsentation af de forskellige fokuspunkter i fordelt i % på din forside. Jeg synes du præsentere disse en smule uheldigt, ved denne klassiske "tilbage i timeglassen" præsentation. I stedet for at vise meget stor del af den samlede masse de enkelte punkter IKKE fylder, undlad det tomme felt til højre. Den nuværende præsentation fremstiller de forskellige fokuspunkter som om der ikke er særligt meget fokus på noget. 

Istedet ville jeg gøre sådan (Råt udkast): 

 

Kan du følge min pointe? :)

Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon!

Det er faktisk en super god idé. Jeg kan godt se, hvad du mener med at det ser en smule "dumt" ud med det tomme umarkerede felt. 
Jeg vil helt sikkert give det et forsøg!
Mange tak for hjælpen!

Mvh.

Kristoffer 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristoffer

Super fedt du forstod min pointe, jeg var lidt i tvivl om hvorvidt jeg fik kommunikeret den rigtigt :)

Giv den gas - held og lykke med projektet. 

Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Smile

bare lige nogle rosende ord. Jeg har lige modtaget min første mail med en øvelse, og det er altså en fed mail at få. Super godt skrevet, dejligt sat op og lige til sagen. 

Fortsæt på den måde og du får succes med den side! Smile 

vh. Daniel Poulsen

DPCreations | 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Kristoffer

Jeg røg forbi din side igen, og opdagede i den forbindelse at dine slides simpelthen skifter for hurtigt til at jeg kan nå at få hele teksten med. Du bør nok sætte hastigheden en smule ned :)

Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel: Det er jeg utrolig glad for at høre! Mange tak! :-)

Simon: Det vil jeg lige tage et kig på! Mange tak for observationen!

Mvh.

Kristoffer

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)