Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp til oversættelse af svensk mail

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har fået en mail på svensk, hvor der er en sætning jeg simpelhed ikke forstår :)  (forstår minus svensk, så det forklarer nok en del)

//

vi har ingen möjlighet att lägga ut deras artiklar på vår hemsida då vi inte får visa dem för alla. Jag skulle därför vilja att vi gör en integration med webbservice då kan du lägga orderna själv. Övriga produkter kan du lägga på vår hemsida och skicka ut till dina kunder. Är det några andra produkter som du hittat på vår sida som kan vara av intresse?   

//

Jeg er med på at de ikke kan ligge de pågældende varer ind i deres system, da de åbenbart kun ønsker at vise dem til mig. Jeg er med på at de spørg om jeg kan bruge andre af deres produkter, og jeg disse produkter kan jeg bestille via deres side og få sendt til mine kunder. MEN "Integration med webbservice" ... den fanger jeg ikke, nogle bud?

På forhånd tak :)

Vh

Henrik

Fra Tollarp Sverige
Tilmeldt 16. Jan 10
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

* Jeg skulle derfor ville at vi gøre en integration(gå sammen) med WEB-service, så kan du lave dine egne ordre.
    

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså noget ala, når en bestilling tikker ind på min shop hvor en eller flere af deres varer er på, så sender min shop en bestilling automatisk til dem? eller hva? :)

Fra Tollarp Sverige
Tilmeldt 16. Jan 10
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det mener jeg

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)