Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Martin Thorborg foredrag - Fornyet energi

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Birkerød
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 164
Fra  Praematures Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Tit ser man jo tråde om alle de dårlige/negative ting der røre sig, eller som man har problemer med. Derfor nyder jeg selv at læse de tråde, der kommer med lidt positivt, uanset om det er folk har fået en artikel i avisen eller andet.

Derfor vælger jeg at lave denne lille tråd..  :)

D.10 September var jeg så heldig at Martin Thorborg holdt foredrag i Rudersdal, et gratis foredrag og selvfølgelig skyndte jeg mig at tilmelde mig - sammen med tonsvis af andre mennesker. Mine forventninger var egentlig noget blandede... Jeg har længe været her på Amino, længe fulgt Martin på youtube og Facebook. Men (Sorry Martin ;) ) nu er det vist ingen hemmelighed at Martin kan bringe pisset i kog hos mange mennesker. Han har en tendens til at sige tingene på en perfekt provokerende måde, som nærmest kan få en til at rase, skrige og rive håret ud af hovedet en gang imellem. Og alligevel ved man jo et eller andet sted godt, at manden jo nok har ret.. Men alligevel kan det godt pisse en af.. ;-)

Jeg husker selv da jeg sad og sendte ansøgninger ud, og så hørte Martins snak om det med kvinder og deres måde at skrive ansøgninger på m.m. Og det PROVOKEREDE mig. For jeg kunne jo godt se det var rigtigt, var meget let at se på mit eget CV. Men hvad fanden bildte han sig ind... At sige sådan noget...!

Så ja, mine forventninger til foredraget var noget blandede.. Nok mest omkring hvordan jeg selv ville have det med de ting der blev sagt.

Nu skal det lige siges. Jeg har intet med Martin Thorborg, AMino eller noget som helst andet at gøre.,.. Så jeg er altså ikke blevet betalt for at skrive dette her. Haha..

Men for fanden hvor havde jeg en fed aften!

For det første var jeg dybt chokeret over at se hvor mange mennesker der mødte op i min lille by, som ellers nærmest minder om en forladt Zombie by.

Derudover så var det noget af et bredt publikum. Der var alt fra teenage knægte, til par med baby, til tøser i 20'erne, til forretningsmænd, fine kvinder og så var der en god håndfuld ældre mennesker, som jeg vil gætte på var omkring 70+. Super fedt, at opleve et foredrag som trækker folk så bredt!

Så begyndte foredraget, og det var ret hurtigt tydeligt at dette ikke blev et foredrag som man er vant til.. I ved, de der foredrag hvor man nærmest kæmper med at holde sine øjne åbne og bare sidder og er ved at banke hovedet ned i gulvet af træthed.. Jeps... Sådan var det på INGEN måde!

Faktisk kan jeg sige så meget, at det er længe siden jeg har grint så meget som jeg gjorde. At høre en mand i Martins situation, være så nede på jorden og faktisk tage så meget pis på sig selv og sin fortid. Det var sgu fedt. Jeg synes tit man oplever folk der når en vis status, de har en tendens til at "glemme" eller ikke vil tale, om de fejl og pinlige ting de har haft gjort. Men tværtimod, så var det netop hvad Martin fokuserede på. Og det var super i mine øjne! At man kunne se, at hey her har vi ikke bare en mand der er født med guldske i munden, og har fået alt foræret. For kan godt være at man her på Amino har læst og hørt at tingene ikke altid har været en succes. men det er noget helt andet, at høre det fra manden selv - og så høre historierne (også de pinlige ting!)

Siden jeg var til det foredrag, har jeg haft blod på tanden. Jeg er gået i gang med projekter jeg ellers havde lagt væk, jeg er næsten færdig med min e-bog, og ja.. Jeg har bare haft så mange ideer og energi at jeg slet ikke kan beskrive det.

Så ja.. Jeg har skrevet til Martin på E-mail og sagt tak for dette fede foredrag. Men syntes også lige at jeg ville dele min oplevelse med alle jer andre.. For en ting er at læse her på Amino, Facebook og se diverse videoer. men det giver altså lidt ekstra at se ham live. Så har i chancen for at komme til et foredrag med ham, så kan det stærkt anbefales :)

/Frk. Jensen

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for de rare ord, dem er jeg rigtig, rigtig glad for.
Og dejligt du giver den gas!
Stort held og lykke med det hele :-)

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Lyder som en spændende aften. Og Martin sig endelig til hvis du afholder noget omkring Fyn en dag.

Mvh. Kim Smile

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)