Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp mig med denne spørgeskema undersøgelse

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa i må meget gerne hjælpe mig, og det gør i ved at besvare dette ene spørgsmål, der tager under 20 sek : https://da.surveymonkey.com/s/W5Y6Z98

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har svaret. Synes dog din forklaring af produktet er lidt indviklet. Har du mulighed for at inkludere et billede af produktet?

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias Hyldeborg:

Jeg har svaret. Synes dog din forklaring af produktet er lidt indviklet. Har du mulighed for at inkludere et billede af produktet?

Jeg mener præcis det samme :-) 

Jeg har svaret nej, fordi jeg hverken bruger Apples produkter eller høretelefoner. Måske skulle jeg så ikke have svaret?

Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan godt forstå det er lidt indviklet forklaret, men kan ikke finde ud af at indsætte billede på Amino.

Men tak for det

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Nielsen17:

Kan godt forstå det er lidt indviklet forklaret, men kan ikke finde ud af at indsætte billede på Amino.

Men tak for det

Mente nu også et billede i selve spørgeskemaet?

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Tilmeldt 27. Feb 14
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

For det første, så fatter jeg ikke helt hvad det er du spørger om.

For det andet kan du ikke bruge resultatet af din undersøgelse til noget som helst udover underholdning:  Du aner ikke hvem du spørger, om dem du spørger har fattet hvad det er du spørger om, eller om dem der spørger er seriøse eller blot fulde af fis...  Med andre ord;  Hvis du skulle få 200 positive tilkendegivelser kan det lige så godt være udtryk for at 200 mennesker har fundet dit spørgsmål umuligt at forstå og derfor svaret forkert, eller 199 synes det er sjovt at drille, eller du lige netop har fået fat i de 200 mennesker der ønsker sig dette produkt... de 5000 der ikke ønsker et sådant produkt har slet ikke set spørgsmålet eller gider ikke at svare.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har til dels ret, Robert, men jeg vil vove den påstand, at de fleste af os Aminoer er hæderlige mennesker, som ikke har lyst at drille seriøse iværksættere. Hvis jeg fik nej i 195 af 200 besvarelser, ville jeg da tage det som et vink med en vognstang.

Fra Denmark
Tilmeldt 27. Sep 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 01:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har været inde og svare på spørgeskemaet, og ja, det var forvirrende.

Så det leder mig til lige at hijacke tråden, er der egentlig nogle guides/litteratur/links her på siden til at lave spørgeskemaer, hvor man med større sandsynlighed kan bruge data til noget. jeg er i praktik for et tøjmærke, og det virker ikke som om de har gjort sig så mange overvejelser andet end; fedt logo. Så har i et par uger brugt tid på at lave et "perfekt" spørgeskema, så data er så brugbart som muligt. (perfekt bliver det nok aldrig)
 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

At lave spørgeskemaer er en større videnskab og at tolke besvarelserne er endnu større. Det perfekte findes ikke, men der er typiske faldgrpper. F.eks. "På en skala fra 1 til 10...?". Her er 5 oftere svar end 6, selvom begge er lige tæt på midten. Jeg gennemser gerne dit skema, før du udsender det, hvis du vil. Send en mail.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

...og så skulle du nok have startet en ny tråd, Rasmus 😊

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)