Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kommentarer til webshop søges

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle I kære Aminoer

Jeg har nu - efter lang tids arbejde og udvikling - åbnet for min webshop e-blæk.dk, men vil meget gerne have nogle tilbagemeldinger og meninger fra andre brugers side, og gerne fra andre Aminoer som fx også har en webshop, som måske kan komme med nogle tips til noget jeg kunne gøre anderledes, eller blot kommentarer om, hvad jeg har gjort godt.

Hit it!

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rigtig fin og stilfuld side! Et par mindre ting jeg faldt over var følgende:

- Dine 2 links med pile nederst, er ikke helt på samme linje:

 

- Din tekst øverst på betalingssiden "Allerede registreret? Klik her for at logge ind" står lidt sjovt. Derudover ville jeg evt. tilføje "Tilmeld dig vores nyhedsbrev - og spar 10% på din første/næste ordre", så folk igen mindes om hvorfor de skal tilmelde sig nyhedsbrev. 

 

- Derudover er der et par enkelte sætninger, såsom "Take advantage of our offers" mm. som stadig står på engelsk, på din betalingsside.

- Teksten til din søgefunktion indeholder et par enkelte stavefejl:  


- Evt. ville jeg også have gjort det muligt at lukke nyhedsbrev-boksen på forsiden. De fleste vil nok tilmelde sig nyhedsbrevet for at spare de 10% første gang, men næste gang jeg kommer ind for at handle, ville jeg måske syntes den var "lidt i vejen", hvis jeg allerede har tilmeldt mig. 

De ovennævnte punkter er nok en smule flueknepperi, fordi overordnet set er det en super overskuelig og flot side du har fået lavet. :)

Held og lykke med det! 

Mvh Uffe


Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 413
Fra  Majora Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes faktisk det er en fin side :)

Men hvad jeg ville ændre er nyhedsbrevsboksen hvor man får 10% rabat.. Enten ændre placering på den, eller flytte den ind så man ser den når man skal til at betale eller sådan.. Hvorfor? fordi det er det eneste der gør at dine produkter ikke er centreret, og efter min mening, ville jeg gerne have dem centreret. (ingen siger jeg har det korrekte svar på hvad andre vil have)

Ovenstående er fint nok at de ikke er centrerede på kategorierne, for her er der jo valgmuligheder som størrelse osv, det kun forsiden jeg synes det så mærkeligt ud. 

Kan godt lide produktbeskrivelsernes opstilling når man vælger det enkelte produkt

Rigtig fin hjemmeside, din søgefunktion er lavet godt, og jeg kan godt se du har brugt massere tid på den :) fint arbejde

Ps. har gemt din side hvis nu jeg løber tør for blæk :D

Primum webbureau - Profesionelle hjemmesider til ethvert formål.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Let og overskuelig. Rigtig god. Du er ikke konsekvent med 'æ' i dine henvisninger til www.eblaek.dk i bunden af siden. www.eblaek.dk giver en mystisk besked. Der bør måske også kunne hoppes direkte til hjemmesiden herfra. Ditto mailadressen - omvendt: indbakken til info@eblaek.dk bliver hurtigt tilspammet, så måske skulle du skrive "info(at)eblaek.dk - men det er jo heller ikke for kønt. Hmm. Held og lykke med projektet!

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt med en masse cool kommentarer, og alle tingene er taget til efterretning, og eventuelle stavefejl osv bliver der helt sikkert kigget på asap.

Kan godt se det med nyhedsbrevet, det vil jeg kigge på.

FEEEEDT at I gad at tage lidt tid ud af Jeres kalender til at gennemgå siden :D

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Aarhus
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 450
Fra  Validated ApS Skrevet kl. 07:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Anders.

Resultatet er blevet rigtig godt! Især "Find dine blækpatroner her..."-funktionen.

Jeg vil dog sige at forsiden er lidt for proppet i toppen - Der er også en lidt forkert vægtning til venstre.

Måske det vil hjælpe at rykke blæk-baggrunden lidt længere ned.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)