Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

1. semester datamatiker leder efter studiejob

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Sep 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 01:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Jeg er en 21-årig dreng der leder efter et studiejob som programmør. Jeg studere datamatiker på første semester i syddanmark, og er interreseret i et studiejob. Grunden er fordi jeg gerne ville udvikle mig så meget som muligt imens jeg er under uddannelse, og få noget erhververfaring i software industrien, så jeg ikke kun har en uddannelse når jeg er færdig.

Jeg har planer om at læse videre til en professionbachelor i softwareudvikling efter min datamtiker. Jeg kan godt lide at programmere, men er stadig nybegynder, men jeg er villig til at lære så meget jeg kan, og der skal til for jobbet. Java er vores hoved programmeringssprog på de to første semestre og derefter går vi til C# på de to sidste semestre.

Jeg leder efter et studiejob hvor jeg kan arbejde med mine programmeringevner i software udvikling. Studiejobet skulle gerne lægge tit på Esbjerg. 

Hvis i har et tilbud, eller kender til nogle steder hvor de leder efter en ung datamatiker så sige endlig til. Alt feedback er også velkommen :)

Andre måde at kontakte mig på ville være igennem email:
email: rimo0004@easv365.dk
 

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Skriv "ung mand" i stedet for "dreng", det lyder lidt bedre.

Hvis du har svært ved at finde et studiejob, så prøv at høre, om der er nogen på amino, der har en god idé, hvor du kan være med som medejer af projektet.

Det skal helst være noget, som også interesserer dig. For mit vedkommende er det ernæring og logistik. Hvis du har interesse i de områder, kan vi nok godt bakse noget sammen.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 5. Sep 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for at påpege det med "ung mand". og tak for svaret, skal jeg prøve at kigge ind til :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)