Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt cafékoncept

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Mar 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

sjovt koncept som jeg synes lyder rigtig spændende - dog faldt det hele til jorden, da jeg læste at man kun kan få en kop om dagen.

Jeg er sikker på at det sikkert er et økonomi spørgsmål, men hvis jeg køber et medium abonnement, så vil jeg da frit vælge om jeg vil drikke 14 kopper kaffe på en dag eller fordele det på 30 dage - så længe man ikke overskrider antal købte kopper, så forstår jeg ikke hvorfor I "blander" jer om antal pr. dag :-)

Derudover har jeg svært ved at se hvad jeg sparer ved at købe et "klippekort" hos jer.

Og så selvfølgelig nogle flere steder at vælge i mellem ( men det arbejder I sikkert på :-) men kunne også være godt hvis der var nogle anmeldelser af stederne I har på siderne, fordi der er ikke noget der inspirerer mig til at prøve et nyt sted, fordi der står ikke noget om stedet eller deres kaffer...

Men held og lykke med det

Tilmeldt 16. Mar 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 


Mange tak for dit svar.

At man ikke kan drikke mere end én kop om dagen, er noget vi har valgt, for at en person ikke skal kunne gå ned på en af vores caféer, og få 31 kopper på én dag.

Med henblik på besparelse, så kommer det selvfølgelig meget an på, hvor i landet man er fra, eller hvilke caféer man besøger. På nuværende tidspunkt, gælder dette abonnement kun i København, og her er kaffepriserne forholdsvist høje. F.eks er 30 kroner for en Caffé Latte meget normalt. Bruger vi det førnævnte "medium" abonnement til 199,- vil én kop kaffe (som kunne være Caffé Latte) koste 14 kr. Her vil der altså være en besparelse på 220 kr. for 14 kopper sammenlignet med gennemsnitsprisen på 30 kr.

Der vil løbende komme steder, hvor man kan få sin kaffe. Vi har 25 caféer i indre/ydre København, og dermed den største cafékæde. Barresso har 17 som den næststørste. Der vil løbende komme caféer til. 

Anmeldelser af caféer, er helt klart et af de første ting, der bliver lavet. Jeg giver dig fuldstændig ret i, at det er lækkert, at kunne tilkendegive sin mening, og se hvad andre har af erfaringer hos de forskellige steder.   

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes at det er et fedt koncept!

Successen er nok afhængig af hvor mange cafeer I kan få med, og om brugernes favorit cafeer er på listen.

Jeg forstår heller ikke helt den med at man kun kan få en kop om dagen. Jeg drikker typisk 3-4 af de største krus på cafe hver dag (dog færre i weekender). Hvis jeg eks. sidder på den samme cafe i nogle timer, og gerne vil have flere kopper under samme besøg, vil jeg kun kunne bruge app'en til den første kop, og det synes jeg ikke giver meget mening.

Hvis folk primært går på cafe i hverdagene (som jeg), ville jeg iøvrigt foretrække at kunne bruge mine "weekend-kopper" i hverdagene så de ikke går tabt. 

Men ellers synes jeg som sagt at det er et fedt koncept.

Mvh Carsten

Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan.K.:
At man ikke kan drikke mere end én kop om dagen, er noget vi har valgt, for at en person ikke skal kunne gå ned på en af vores caféer, og få 31 kopper på én dag

Ja, men igen hvis vedkommende har betalt for 31 kopper i sit abonnement, så synes jeg man skulle have ret til at drikke 31 kopper på én dag.

Jeg ved godt at det nok er sikkert lidt om økonomi der gør at I kun tillader 1 kop om dagen.

Da jeg læste om jeres koncept, så følte jeg at I ville gøre noget godt for mig som kunde med at tilbyde billig kaffe, men da jeg så læste om jeres "begrænsning" om en kop, så tænkte jeg - de vil ikke gøre noget godt for mig som kunde.

Igen, det er sikkert ikke alle som tænker som mig, og det kan også være at folk er fine med en kop om dagen, men jeg ville ikke hoppe på konceptet.

Allan.K.:
Her vil der altså være en besparelse på 220 kr. for 14 kopper sammenlignet med gennemsnitsprisen på 30 kr.

Ja, men det var mere inde på selve siden, jeg savnede det som kunde - og jeg tror I kunne få flere kunder/interesseret hvis I kom med et regneeksempel som du har gjort, man kan jo bare skrive med småt ned i hjørnet at det er et eksempel og besparelserne kan være forskellige.

Endelig kunne det også være godt for jer, hvis I lavede en funktion eller noget nemt for kunderne hvis de kunne "anbefale" deres lokale kaffested til at være med i jeres ordning. Ved godt at man sikkert bare kan sende en mail, men det er nok de færreste der får det gjort.

Men igen held og lykke, som sagt jeg tror den med en kop om dagen gør at det bliver op ad bakke :-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)