Vi har fået opgraderet vores webshop samt nyt design, desværre oplever en del af vores kunder problemer på vores nye shop, det er ikke designet jeg ønsker feedback på, men hvordan shoppen kører, hastighed samt andre problemer i måtte opleve, kører i en ordre hele vejen igennem systemet, kan i bare skrive ” Aminotest ” i besked feltet, og vælge bank overførsel som betaling.
Oplever i problemer, vi jeg blive glad for følgende oplysninger:
Hvilke problemer, samt klokkeslæt i har været på siden.
Bruger du pc – tablet – Iphone – Ipad – eller noget helt andet.
Tak fordi du brugte tid på at teste, jeg ved ikke helt om vi benytter cachelagring, programmøren har deaktiveret del tig på shoppen for at finde fejlen og minimere problemerne.
Det har du helt ret i, men det er noget der er sket efter vi har rettet nogle fejl på siden, de plejer at være med stort, når vi klikker på linket er der også store bogstaver i URLen, så det er et eller andet teknisk, udvikleren må kikke på når vi har løst de andre fejl på siden, men tak for du bemærkede det, oplevede du siden køre langsom ??
Hej efternavnebror - jeg var inde at se på hjemmesiden og ville egentlig gerne have haft en test-bruger med test-password, så jeg nemmere kunne have prøvet det. Som man plejer at sige: "Lækker side, MEN:" Jeg KAN ikke lide slides - jeg vil så gerne selv styre, hvor længe, jeg skal se på et billede :-) Jeg nåede dog at se på én, at ordrer (flertal) var stavet uden "r". Dette var lidt off-topic, du spurgte jo til tekniske problemer på siden. Læg en test-user, så kigger jeg igen.
Jeg har lavet en test. Det fungerede uden problemer.
Når det så er sagt, så synes jeg der er for mange forskellige ting på skærmen. Jeg synes jeg taber fokus, fordi der er for mange indtryk. Det er både før køb og under køb. Farvevalg er heller ikke mig, men måske jeg er for farvet af min egen shop.