Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skift af regnskabsprogram

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stig

Så vidt jeg ved, er alle dine forslag på todolisten, undtagen bankafstemning, som vi allerede har.
Dog er den noget nørdet og kun for nu lavet så revisorer og andre eksperter bliver glade for den.
Så bare vent, det bliver stort :-)

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 551
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

jeg har muligvis overset noget, men er der en automatiseret bankafstemning? 

Jeg er med på, at jeg kan indlæse posteringerne fra en csv-fil, men det er ikke det som jeg forstår ved en bankafstemning.

Mvh

Stig

Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Der ER en bankafstemning, men man skal selv foretage den. Dinero påfører selv bilagsnumre, men ellers skal man selv indtaste modkonto og eventuelt tilhørende postering, f.eks. faktura, som er betalt.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige præcis.
Men den får også en kærlig omgang snarest.
Det næste der kommer, i denne uge, er faktura-designer, så man kan lave sin faktura som man vil have den.
Så kommer der snart skabeloner, så det bliver langt lettere at bogføre ting som indskud og udbetalinger til sit firma, bogføring af skatter og meget andet.
Og så tror jeg vi tager et langt sejt træk med de mere nørdede ting som du nævner.

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 22. Nov 12
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Årsskifte nærmer sig, og jer er så småt gået igang med at få styr på mit skift fra Billys billing til Dinero. Jeg er bare lidt i tvivl om den guide som Dinero har, fortæller det rigtige.

Guiden siger...

"Log ind ind på din konto på Billys Billing og vælg ”balance” under menupunktet ”regnskab”.

Regnskab -> Balance

Vælg den sidste periode du har anvendt Billys Billing i, og udskriv denne rapport."

Men er det mig der er helt gal på den, hvis jeg mener at det er tallene fra "Resultatsopgørelsen" man skal trække over i Dinero ? Hmm

 


Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

ja - det er det som hedder ultimo balancen - alle tal fra balancen 31/12 skal du ha ud og de skal lægges ind i hvad der måtte være tilsvarende konti i Dinero som åbningsbalance. Der findes selskaber der står for den slags hvis du vil http://datakons.com/ er en mulighed og ellers kan en bogholder hjælpe - vigtigst er - at du tager alle tal der står i debet og lægger i debet i dinero og alle kredit tal i kredit (minus) og det er kun balancens tal (ultimo balance) der skal ind i Dinero primo balance

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

John, tak for henvisning.
Stewin, jeg vil opfordre dig til til at prøve øvelsen nu i et " testregnskab " hos Dinero. Kontakt mig evt. for en køreplan og en god Amino-pris, hvor den endelige flytning følger gratis med.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)