Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skift af regnskabsprogram

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 22. Nov 12
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer 

Jeg går med tanken om at skifte regnskabsprogram ved årsskifte, men hvordan gør man det mest rigtig, og nemmest. ?

Jeg har Billys Billing i dag, og overvejer at skifte til Dinero.

Kan jeg "nøjes" med at taste den totale indtægter fra da jeg startede mit firma, og ligeså med udgifter i åbningsbalancen. Eller skal jeg sidde og taste alle div. udgifter ind, inkl kvitteringer, samt alle mine faktura ?

Håber i kan forstå hvad jeg mener.. (For jeg er ved at være ret træt af Billys Billing)

Vh Stefan

Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 551
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stefan,

umiddelbart, så skal du bare afslutte dit regnskab pr. 31/12 i Billys Billing og derefter indtaste balance talene i Dinero. Indtægter og udgifter har du registret i Billys Billing og resultatet (over- eller underskud) kommer med i balance.
Husk også at tage en sikkerhedskopi af dine data hos BB inkl. evt. uploadet bilag.

Du skriver, at du er træt af Billys Billing. Har du sat dig ordentlig ind i om dine krav og forventninger vil blive opfyldt hos Dinero?

Mvh

Stig 

Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk

Tilmeldt 22. Nov 12
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen det lyder som om at det skulle være til så. :)

Da jeg ikke har prøvet Dinero før, kan jeg selvfølgelig ikke sige det. Men for mig at se, har de alt det jeg skal bruge, og det virker til at brugerfladen er lidt mere "proff"

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

du skal bare taste alle poster fra balancen 31/12 fra BB ind i dinero - ikke driftsposter kun hele slutbalancen i BB som bliver til åbning i dinero

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Odense
Tilmeldt 7. Dec 09
Indlæg ialt: 52
Fra  Struct Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 551
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 3 person

stewin:
Da jeg ikke har prøvet Dinero før, kan jeg selvfølgelig ikke sige det. Men for mig at se, har de alt det jeg skal bruge, og det virker til at brugerfladen er lidt mere "proff"

Det er vel ikke nok at være lidt mere 'proff'. For skal du have et regnskabsprogram, som er 'proff', så er det nok hverken Billys eller Dinero.

Gør nu seriøst op med dig selv hvad dit behov er.
Hvis det er prisen som er afgørende, så kan godt være, at Dinero er mere 'proff'.

Mvh

Stig

Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk

Tilmeldt 22. Nov 12
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er træt af at Billys Billing fungere så dårligt i menuerne, og at de sælger deres produkt med nogle funktioner de slet ikke har endnu, samt at de har sat prisen op på det, på den baggrund at der KOMMER nogle nye funktioner på et tidspunkt. 

Det kan godt være Dinero ikke er mere "proff" men der får man da i det mindste de funktioner man betaler for.

Mvh

Stefan

  

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Stig, hvad er det du mener Dinero skal kunne mere for at være "Proff"?

Jeg hører sjældent om nogen i vores målgruppe der mangler noget?

Dbh Martin

Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 551
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

nu kan der naturligvis være flere synsvinkler mht. hvad der menes med 'proff'.

Jeg mener heller ikke, at Dineros målgruppe søger et stort forkromet system.

Ting som jeg godt kunne savne hos Dinero er;

- muligheden for selv at vælge momskode under bogføringen

- resultatopgørelse/balance som medtager kladdposteringer

- kreditorsaldoliste (I har en debitorsaldoliste)

- flere kladder

- bankafstemningsmodul

- bedre udtræksmuligheder på kontokort

Jeg kunne nok kommer med flere, men disse og såvel de her nævnte er nok ikke relevante for jeres målgruppe. Jeg syntes dog, at I skulle overveje kreditorsaldolisten, da denne typisk vil blive efterspurgt af en revisor.

Mvh

Stig

Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

SWcotspain:
Jeg mener heller ikke, at Dineros målgruppe søger et stort forkromet system.

Enig! Jeg tror oven i købet, at hvis Dinero vokser, bliver det "lissom de andre" med et væld af features, nybegyndere ikke har brug for. Hvis man ønsker noget kompliceret, kan man "opgradere" til de systemer, som kan noget mere. 

Jeg har ikke været dybt nede i Dinero, men det, jeg har set, har jeg ikke også set andre steder. Jeg tror også, det er et spørgsmål om smag og behag og især om "look and feel" rammer netop dig.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)