Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kvinde og ny virksomhed

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Sep 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens.

Jeg skal hjælpe min kære hustru med opstart af ny virksomhed i form af fysisk butik, dog er vi på bar bund med idéer til hvad denne butik skal sælge.

Hun har desværre ikke nogen faglig uddannelse og er i midt 30'erne. Jeg er selv iværksætter og jeg vil stå for butikken i grove træk, dog vil jeg ikke have mulighed for at være til stede i butikkens normale åbningstider. Så det skal være noget hun selv kan styre. Kapital er ikke et problem. Placeringen på butikken kan være i center, gågade, hovedvej eller noget helt fjerde. 

Vi er åbne for forslag og input fra jer :)

/Simon

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Lidt af et sats.. men første vil jeg sige det skal jo også være nåde i eller din kære hustru brænder for ellers kan det blive en meget hår tid..

så start med at se lidt på hvad du/i kun forstille jer kun blive et hit ellers er der jo en masse Franchise muligheder.

Jeg ved ikke hvor i Danmark du/i ønsker at start op

Tilmeldt 19. Sep 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis den rigtige idé dukker op tror jeg godt man kan komme til at brænde for det :) Men jeg er klar til at satse.

Franchise har vi tænkt på, dog ikke mere præcist....

Det ville være i Storkbh/Midtsjælland

- Jeg er åben for forslag.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Ja en ide kun være paradis i Helsingør der kan jeg se de ikke har nåde register på deres hjemmeside. Dog skal man så ud i at have lidt personale.. men det er jo heller ikke nåde problem i de her tider..

Personligt ville jeg nok hoppe på nåde franchise.men igen jeg ved ikke hvad i brænder for, ellers kan man jo også kasse sig over i nåde sol center ikke fordi jeg tro det er nåde man bliver rig af..

eller en lille blomster butik.. i nær område..

Det gælder jo om at finde et sted og sige hvad mangler der her..

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)