Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop med UKENDT produkt. Feedback ønskes inderligt. Jeg har nørdet mig blind på det.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Kbh
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 216
Fra  C&C Detail I/S Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kære Aminoer Angel

Jeg har et stykke tid siddet og nørdet med at få en masse på plads med min nye webshop.

Vi sælger på denne webshop hvad vi kalder flytteseler hvilket i mit hoved er blevet et naturligt ord for produktet.

Hvis i ville være så søde at give mig feedback på siden som linkes her: www.Flytterselv.dk ville jeg være SUPER taknemmelig :)

Bedste hilsner

Christian

køb snørebånd på snøre-bånd.dk

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

3 hurtige ting jeg tænker;

1. hvorfor hedder det flytterseler - og ikke flytteseler ?

2. vis betalingskort/muligheder i toppen / header

3. 80 kr i fragt - dyrt tænker jeg.

Folk aner ikke hvad der er en fair pris for produktet - så kald den 499,- og GRATIS FRAGT :)

( samtidig hvis der er lidt volume på dit antal pakker, burde du kunne få langt bedre fragtaftale, og evt. sætte prisen lavere))

Fra Kbh
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 216
Fra  C&C Detail I/S Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Elsker dig for din brugbare feedback.

1. Ved ikke hvordan man ikke kan se sådan en fejl selv. Programmøren har skrevet forkert. Der skal selvfølgelig stå Flytteseler

- Bonus point ;)

2. Betalingssystemet er lige nu Paypal, men bliver lavet om. Det kræver dog en godkendelse så derfor bliver de først indsat når vi er godkendt.

3. God pointe. Kun en pris der er sat eksakt for at undgå moms på fragten. Du kunne meget vel have ret i det andet er smartere. Altid federe at give penge for et produkt i stedet for en levering.

Tak for hjælpen

Christian

køb snørebånd på snøre-bånd.dk

Fra Fredericia
Tilmeldt 24. Oct 13
Indlæg ialt: 112
Fra  NiceWall.dk Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Der mangler helt klart noget Call to action i toppen. En knap hvor der står Køb flytteselerne her og nogle punkter, hvor du med store bogstaver og en pæn grafik skriver, hvorfor dit produkt er godt. F.eks. "Spar penge på flyttefolk", "Undgå smerter i ryg, hænder og fingre" osv. Så kan du længere nede komme med de lange forklaringer. Du har måske få sekunder til få folks opmærksomhed, og de fleste vil i bedste fald starte med at skimme siden og finde det, der springer mest i øjnene.

Få liv på væggen med wallstickers fra NiceWall.dk. Motiver og tekster til ethvert rum i din bolig - eller virksomhed. Se også vores udvalg af emaljeskilte til væggen.

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Bjørn nævner, skal du have noget call to action.

Derudover bør du få tjekket dine tekster for grammatiske fejl :-)

Tilmeldt 10. Sep 14
Indlæg ialt: 34
Fra  www.Boynq.dk Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej, 

Jeg synes der er meget tekst, som jeg ikke umiddelbart føler mig motiveret til at læse igennem. Måske det var anderledes, hvis jeg netop stod foran en flytning og havde set din annonce et sted :-) Men jeg tænker om du evt. kan illustrere det fantastiske ved dit produkt ved brug af flere billeder og evt. noget video?

www.boynq.dk Apple MFI godkendte powerbanks og ladekabler samt trådløs lyd, stylus penne og DAB radioer i særklasse.

Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Jan 14
Indlæg ialt: 44
Fra  LA-KRIS Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian, du skriver flere steder på forsiden at man kan undgå problemer ved flytning ved at anvende jeres produktER... Umiddelbart kan jeg kun se at I har 1 produkt i 1 variant. Er det korrekt? Eller er det fordi der er flere på vej? 

Dette skal måske udspecificeres.

Derudover vil jeg give andre ret i at det er en meget lang tekst som om ikke andet godt kunne bruge lidt mere overskuelig opsætning så det ikke virker så uoverskueligt :)

Held og lykke!

LA-KRIS - Egne og importerede smykker til lave priser.
Støtteprodukter udvikles også til foreninger!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)