Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WP menu drop down virker ikke :/

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 413
Fra  Majora Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Laugesen:

Tolga:
Jeg må lige prøve kigge lidt på den så, håber jeg kan finde ud af det :D

Hvis det ikke virker at genstarte dine plugins, så kan du se de relevante linjer kode her:

http://jsfiddle.net/5ve7n3zw/

Det lod ikke til at være pluginsne. Jeg prøvet lige at kigge på det her, takker.

Primum webbureau - Profesionelle hjemmesider til ethvert formål.

Tilmeldt 27. Sep 13
Indlæg ialt: 499
Fra  Wordpress support Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

alternativt kan du nedgradere din wordpress

men dermed øger du chancen for at sitet bliver hacket

Fra Ringsted
Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Wordpress Support:

alternativt kan du nedgradere din wordpress

men dermed øger du chancen for at sitet bliver hacket

Hvorfor overhovedet foreslå det, når risikoen er langt højere end en evt. gevinst? Som jeg har fremlagt, så ligger problemet i CSS, og det problem kan løses ved at tilføje få linjer kode, som ikke burde tage ret langt tid.

Alternativt kan trådstarter skrive til supporten, som man har adgang til, når man har købt temaet. Her kan du fortælle, at du har problemer med dit tema, og hvis du er heldig, kan det være, at de vil hjælpe dig uden betaling - om det så er deres problem pga. WP opdateringen eller ej.

Tilmeldt 27. Sep 13
Indlæg ialt: 499
Fra  Wordpress support Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Laugesen:
så ligger problemet i CSS, og det problem kan løses ved at tilføje få linjer kode, som ikke burde tage ret langt tid.

 

men denne rettelse afhjælper ikke hans problem dader ligger en konflikt i hans tema

konflikten gør han ikke kan tilrette menus i admin og dette kan ikke rettes med et par liniers css kode i tema

Fra Ringsted
Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Wordpress Support:

men denne rettelse afhjælper ikke hans problem dader ligger en konflikt i hans tema

konflikten gør han ikke kan tilrette menus i admin og dette kan ikke rettes med et par liniers css kode i tema

Ved du noget, som jeg ikke ved? Som jeg læser det, så kan han fint rette menuen i admin-panelet, og han har også tilføjet 4 undermenuer til det ene menupunkt - disse 4 undermenuer udskrives også fint i kildekoden, de bliver bare ikke vist ved mouse-over. Grunden til de ikke bliver vist er derfor manglende CSS.

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 413
Fra  Majora Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså ja jeg kan godt ændre i menuen i mit admin panel, men når jeg har en "hover" på menupunkterne som er dropdown, sker der intet..

Jeg har også skrevet til deres support, men de er på ferie i 11 dage endnu :/

Primum webbureau - Profesionelle hjemmesider til ethvert formål.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Din menu benytter sig af et jQuery-plugin, der hedder SuperFish. Der står ikke hvilket versionsnummer det er, men den er afhængig af jQuery. 

Uden at vide om det er det, der er den nye jQuery-version, der giver konflikt med din SuperFish, ville det i hvert fald være det nemmeste og mest nærliggende at prøve af. Eller helt at få opdateret den SuperFish, men mon ikke temaudvikleren lige skal have testet det godt af først.

Det første jeg ville gøre var at få dit tema til at hente jQuery 1.11.0 i stedet for jQuery 1.11.1 som nu. 

Det styres nomalt i filen functions.php, som ligger i dit temafolder. Det er svært at give en præcis opskrift da disse ser forskellige ud, men tag et kig på den og se efter et sted, hvor der står noget med wp_enqueue_script, SuperFish og jQuery. 

Du kan evt se mere om det her:
http://codex.wordpress.org/Function_Reference/wp_enqueue_script

 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 413
Fra  Majora Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Så skrev udvikleren af temaet endelig :)

Han skal ha opdateret det, også var der vist noget med css og jQuery også skrev han..

Jeg takker jeg mange gange for hjælpen :)

Primum webbureau - Profesionelle hjemmesider til ethvert formål.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)