Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bortfald af fortrydelses ret

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Klarup
Tilmeldt 30. May 12
Indlæg ialt: 124
Fra  HS Gruppen Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg kiggede inde på playgames hjemmeside hvor man kan købe en nøgle som giver adgang til at downloade et spil. På deres side står der:

"Når du køber en produkt nøgle til et spil hos Playgames.dk, er der tale om at Playgames.dk leverer en ydelse. I henhold til Købeloven bortfalder din fortrydelsesret på alle Download produkter, så snart ordren er gennemført og betalt, da leveringen finder sted kort efter. Playgames.dk kan således ikke yde nogen form for fortrydelses- eller returret på Produkt nøgle produkter, efter bestillingen er gennemført."

Er det i overensstemmelse med lovgivningen?

Jeg tænker på hvad sker der hvis man køber en nøgle der ikke virker? Så er det bare surt eller hvad?

Jeg skal lige tilføje jeg har ikke haft nogen problemer med playgames overhovedet, så det er ikke for at hænge dem ud, det er bare et lovgivnings spørgsmål.

Mvh Henrik

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du køber en vare der ikke virker har det ikke noget med fortrydelsesretten at gøre. Så er det en reklamatino. - Fortrydelsesretten (hvis denne er der) står i bero, mens reklamationssagen behandles.

Fra Klarup
Tilmeldt 30. May 12
Indlæg ialt: 124
Fra  HS Gruppen Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå ja det er jo logisk nok :-) tak for svaret

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)