Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SØGER DIg der har kendskab til GoPro kamera. S.O.S!!!

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 21. May 13
Indlæg ialt: 7
Fra  Dansk Ejendoms-Center Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan se en sammenligning her: http://shop.gopro.com/EMEA/cameras/

Kort fortalt, så har Black edition mulighed for at optage i 4k, som give nogle gode muligheder i redigeringen, da man kan zoome ind og panorere i en optagelse uden at det går ud over kvaliteten.

Så er der fjernbetjening med, men om den er vandtæt ved jeg ikke. Så skulle det også være bedre til at optage i dårlig belysning, men hvor stor forskel der reelt er, kan være svært at sige.

Men hvis der er råd til det, ville jeg nok vælge Black+ edition, men husk, at der også skal være råd hukommelseskort, til en 3-400,-    God jagt  :)

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville også gå efter et Black+, da batteritiden er bedre på plus modellerne end på de normale 3'ere som kæmper lidt med kort batteritid.

Tilbehør: Det jeg bruger allermest er brystselen, dernæst et beslag så jeg kan sætte kameraet på en pind og endeligt beslaget til at sætte kameraet fast på hovedet.


Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 271
Fra  BlivProjektleder Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har netop stået i samme situation, vidste ikke hvilken jeg ville købe, men valgt at gå efter GoPro Hero3+ Black Edition, og her er grunden:

* Generelt når jeg køber tech vil jeg gerne være nogenlunde fremtidssikret, og med (+) Black Edition kan du (ved lave fps) optage i 4K. Hvilket jeg gerne vil bruge til vloging.

* Det er ikke korrekt hvad der tidligere i tråden blev skrevet at + modellen er 20% mindre, den case der medfølger derimod er mindre, kameraet er præcis samme størrelse.

* (+) Black Edition tillader mig at optage i højt antal fps hvilket giver mig mulighed for at optage film i kaotiske tidspunkter uden at det bliver sløret, og det giver mig muligheden til at lave slowmotion videoer.  

* Det største salgspunkt for mig, var som tidligere nævnt, den forbedrede batteri leve tid. 

Den er ret dyr, jeg endte med at give omkring 4000 kr for kameraet, en floaty (så den flyder op ti toppen hvis man taber den under vand), en selfie stav, og et 64 gb SD kort. Hvis du køber et SD kort til ham også skal du være sikker på at finde det rigtige, da det faktisk er vigtigt for at opnå den rette billede kvalitet. Du skal vinde et der skriver med mere end 45mb/s. 

Jeg købte følgende: 

http://www.amazon.com/SanDisk-MicroSDXC-Frustration-Free-Packaging--SDSDQXL-064G-AFFPA/dp/B00FRHTXRC/ref=sr_1_3?ie=UTF8&qid=1411134289&sr=8-3&keywords=sandisk+64gb+extreme

Har ikke testet det fuldstænding endnu, så kan ikke stå helt inde for det ved 720p 120fps, men det fungerede fint ved 1080p 30fps, som er standart for "ferie" og almindelig undervands film.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 283
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

hej alle sammen

og rigtig mange tak for jeres hjælp er blevet lidt klogere.

MARK hvad hulen taler du om dreng, når du skriver alle disse tal til sidst i din besked, jeg er en kvinde so feel me in tak! :-)

Alle disse forkortelser er sort snak. ja 4000kr er lidt meget, men noget af det vilhan nok selv kunne købe. jeg vil jo gerne starte ud med the basic hvis man kan sige det sådan

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 21. May 13
Indlæg ialt: 7
Fra  Dansk Ejendoms-Center Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved, at Fona det til kr. 2.599,- i øjeblikket. Så har han jo kameraet, så kan han selv købe tilbehøret :)

Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 283
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

tak

Fra Sabro
Tilmeldt 16. Apr 14
Indlæg ialt: 2
Fra  Actiontemple.dk Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan anbefale denne her website, de har masser af udstyr samlet et sted, så man ikke skal købe det ene det ene sted og det andet det andet sted og noget i udlandet, her får du alt det nyeste og fedeste udstyr, som er en noget større del end man lige regner med, et er kameraet men bagefter er det alt udstyret der gør legen ekstra god.

http://actiontemple.dk/

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du er i tvivl så køb det dyreste ... hvis du ikke har råd til det dyreste, så køb det du har råd til.

Hvis du har flere penge end det dyreste, så køb et ekstra batteri og en lader. (kan fåes på batteribyen)

Hvis du har flere penge så køb en taske (Harald Nyborg har nogle sorte værktøjstkasser til et par hundrede kroner med en masse små rum i som er super fede til formålet, bruger dem selv til mine gopro's, kasse-25 )

Hvis du har endnu flere penge .. så køb nogle mounts, en pole og hvad de ellers har af ekstra udstyr --- jo mere des bedre :-)

Kommer du helt hertil (7-8.000kr) så vil et nr 2 gopro bestemt også gøre gavn ... så kan du f.eks. både have et på hjelmen der filmer det du ser, og et andet på motorcyklen der filmer dig ... eller filmer bagud ... eller .. eller :-)

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ikke allerede har købt, så rammer gopro hero 4 hylderne enten fredag eller mandag hvilket betyder to ting: du kan sikkert finde et 3+ til en god pris på edbpriser.dk hvis du venter til 4'eren er kommet... eller du kan købe et 4 black edition og så har din kæreste creme dela creme... en 4 silver er også ret skarpt et kamera, så hvis det er hvad pengene rækker til tror jeg ikke han bliver skuffet... det har desuden touchskærm i modsætning til black edition der ingen skærm har, men som til gengæld kan optage i 4k opløsning hvilket er totalt overkill for de fleste, derimod er slow motion funktionen i black edition helt sikkert sjov at lege med :)... Håber ikke jeg lige har gjort dig endnu mere forvirret. Og uanset hvad så er de nye gopro helt sikkert gode nok til din kæreste, jeg har filmet nogle ret fine film med det helt gamle gopro, og 3'erne er laaaaangt bedre.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 283
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

iiih tak fedt du lige skrev det. ja måske kan der spares lidt ved 3'eren. men ja NU er forvirringen større end før...

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)