Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SØGER DIg der har kendskab til GoPro kamera. S.O.S!!!

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 283
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Drenge og piger, ja nok mest drengene!

Jeg ønsker at købe en gopro kamera til min kæreste i fødselsdagsgave, men i guuuuder jeg tom på øverste når det kommer til den slags. Der er så mange at vælge imellem de hedder noget forskelligt og koster noget forskelligt.

Formålet med kameraet skal være dykning, race hvor han selv køre også og så bare til ferie. Vi står og skal til Mauritius og syntes det vil være oplagt at bruge det der også.

MEN HVILKE SKAL JEG KØBE!!!??? Og hvilke ekstra udstyr SKAL man have. i ved nogen gange virker noget ikke før man har noget andet. send gerne links eler skriv nøjagtig nummer tittel mærke så jeg kan tjekke dem ud. Håber inderligt der sidder et par søde sjæle som vil hjælpe en pige i "nød"

I er faktisk mit eneste håb da jeg ikke kender nogen med den forstand.

Mvh.

Miriam

Fra kolding
Tilmeldt 26. Sep 12
Indlæg ialt: 175
Fra  Train4More Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra kolding
Tilmeldt 26. Sep 12
Indlæg ialt: 175
Fra  Train4More Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

så faktisk lige at du kan få ALT det du søger i elgiganten til overkommelige priser :D

Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 283
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Lars!!

Jeg syntes bare tit når man som jeg kommer ud og ikke aner hvad jeg snakker om så lire de en masse af jeg ikke ved om jeg/han har brug for. og hvor vigtigt nogen af tingene er. men ja måske jeg skulle besøge el giganten. har bare lidt skidt oplevelse med mange ikke har kendskab til de ting. men jeg å jo prøve. tænke bare jeres hjælp var lidt mere troværdigt.

Fra kolding
Tilmeldt 26. Sep 12
Indlæg ialt: 175
Fra  Train4More Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså GoPro Hero3 kameraret findes vist nok i to versioner… white og black, hvor black edition så er omkring 1000 kr dyrere… 

Men vælg Hero3 white edition, med et vandtæt case, og evt. head mount go bryst mount… så burde du gå rimelig rigtig i byen… :) 

det er et kamera og ikke andet, ikke så mange specs at holde styr på, det er billeder og video :P 

Om ikke andet, kan i vel bytte det inden i tager afsted, hvis din kæreste vil bytte noget :P

Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 283
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

ja det klart jeg er nok bare kæresten der virkelig bruger tid på at finde den helt rigtige gave undersøger ting og sager og virkelig bruger tid på det hihi

Men ja det skal jo være et kamera der kan tåle vand det helt klart. ka se de fleste kan dykke til 40m det ganske ok for ham.

men det vil sige at der er udstyr som "arm" til kamera pande/bryst holder det er de ting der gør det Smart om man så må sige?

Fra kolding
Tilmeldt 26. Sep 12
Indlæg ialt: 175
Fra  Train4More Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

du kan jo få "holder" til kameraet, så du kan fastspænde kameraet på din hjelm, eller direkte på hovedet eller på brystet.. der er vil mange muligheder hvilket er med til at gøre det smart… Det at det kan holde til at dykke 40 meter, kræver at du køber et vandtæt case til det, men det følger tit med i prisen..

Det der gør kameraet smart er:

God Billedkvalitet både ved billeder og video, både til luft, land og vands :)

Mange fastspændingsmuligheder

God til rystelser

Robust

Nem overførsel til computer

Kan betjenes med iphone og android. 

Det er nogle af de grunde til at jeg synes kameraet er utrolig fedt :)

Fed gave ide til din kæreste… kan du bestemt ikke gå galt i byen med, hvis han er så aktiv som du siger :)

Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 283
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

ja han taler nemlig om det når vi sidder og kigger youtube videoer fra Mauritius de vil gerne på dybhavsfiskeri ud og dykke med hajer ud og køre quad i bjergene og så køre han selv race. Så tror det kunne være en super god gaveide.

ak ja jeg må afsted til el giganten og forhøre mig lidt, der er lidt tid endnu.

Tak for din hjælp

Fra Odense
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 327
Fra  Morning Train MS Robotics Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det nyeste er GoPro HERO3+ det er ca. 20% mindre end HERO3 og også lidt bedre elektronikmessigt. 

Jeg ved ikke lige hvad man skal bruge til dykning, ud over du selvfølgelig skal sikre dig at der er det vandtætte hus med (men tror jeg der er i alle pakninger).

Se evtv:

http://www.wupti.com/produkter/foto/videokameraer/actionkameraer/gopro-wchdhn-302

Fra kolding
Tilmeldt 26. Sep 12
Indlæg ialt: 175
Fra  Train4More Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

det var så lidt..held og lykke med købet og go ferie :D

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)