Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En GOD ide, som mangler input

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Sep 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har længe vandret rundt med en ide, som jeg nu vil prøve at sammenstykke og realisere. Som udgangspunkt har jeg to spørgsmål, som er specifikke, men håber der er nogen herinde som kan hjælpe mig. 

Det første har I nok hørt mange gange før, men jeg er interesseret i at vide en pris på oprettelsen samt vedligeholdelse af en hjemmeside. Men som udgangspunkt ved jeg på forhånd de funktioner som siden skal indeholde: 

- En medlemsoprettelses funktion ( altså det klassiske med navn, adresse, email, tlf ) 

- En månedlige abonnements betalings funktion via Dankort, Visa , Visa Electron IKKE Paypal

- Samt mulighed for mine samarbejdspartner (ikke medlemmerne ) at logge ind på hjemmesiden, ved hjælp af et brugernavn og kodeord som de får tildelt. 

Det andet spørgsmål er som sagt lidt mere specifikt, og drejer sig om et medlemskort som jeg vil tilsende mine medlemmer. På kortet skal der stå vedkommendes navn, adresse og tlf nr. Samtidig med det vil jeg gerne have at der skal være en form for QR kode eller en anden slags scannings kode, som kan blive scannet på stedet, og oplyse det antal gange som vedkommende/medlemmet har besøgt min samarbejdspartners sted.

Er der nogen der ved hvor meget det koster at få produceret sådan et kort, og eventuelt andre scanningskode metoder som ville være bedre at bruge?  

På forhånd tak

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)