Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeres bud på VERDENS bedste Hosted webshopløsning

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Kevinff:
Hvad med du fortæller lidt om din egen løsning? Evt hvornår man kan læse mere om den og oprette sig?

Jeg kan kort fortælle at Shopsy, er et meget simpelt og let tilgængeligt system, tanken er at man ligesom i Shopify skal kunne komme igang med en flot template uden at behøve en programmør

Shopify har meget basale funktioner og ønsker man mere i shopify skal man tilkøbe i form af apps.  Med Shopsy vil vi tilbyde mere for pengene ud af boxen. Det vil sige at meget af det som man normalt betaler ekstra for i Shopify vil være gratis i Shopsy. 

Jeg påtænker at til at starte med, skal alle templates være gratis. Jeg påtænker at man skal have adgang til alt funktionalitet. Jeg forestiller mig priser mellem 300-500 per måned, det er dog ikke fast endnu. Der er ingen bindinger og man kan betale per måned. Betaler man forud får man en eller anden rabat.

Vores template  sprog er det samme som i Shopify, det betyder kort og godt at der er en masse eksperter derude der kan hjælpe en igang i Shopsy. Ydermere er det relativt let at flytte en template fra Shopify til vores system. 

Du og alle andre er mere end velkommen til at oprette en webshopwww.shopsy.dk Det kræver dog et kodeord og det kan man få, hvis man skriver en PM til mig. 

Husk dog hvis, i prøver systemet, at vi er ikke er helt færdige, og at det er derfor der er kodeord på siden. Men i burde kunne få en ide om, hvor vi er på vej.

Vi forventer at tage kunder ind inden årets udgang.

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Dvs at Shopsy bliver lidt a la Smartweb.dk ?

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

MSkovmose:
Dvs at Shopsy bliver lidt a la Smartweb.dk ?

Shopsy bliver mere a la Shopify

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)