Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingsløsning til mindre webshop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. May 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg ved dette emne har været oppe før. Jeg kunne dog ikke finde nogle emner, som var nyere end 2-4 år. 

Siden da er Ewire jo også lukket. 

Jeg driver en masse mindre webshops, som jeg står og skal have en betalingsløsning til. 
Kan i anbefale den billigste betalingsløsning til mig. 

Mvh. Klaus Skanning. :-)

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

S5.dk eller YourPay.dk

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 303
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Når vores kunder efterspørger en billig måde, at starte webshop på foreslår vi altid følgende som betalings løsninger:

* Bankoverførsel

* Paypall

* Paymill

Vores kunder oplever ikke, at folk afviger fra betalingen, fordi der ikke står NETS og TELLER. De har ikke modtaget nogle mails omkring det i hvert fald. Det er svært helt præcist at finde ud af, hvor stor en forskel, der er på en NETS/TELLER-løsning samt en billigere løsning som ovenstående.

Håber det hjalp. Det kan let opsættes i WooCommerce

Vh.

Samuel Glaes

Tilmeldt 14. May 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

@anders

Tak. :-)

@Samuel

Det lyder da beroligende, jeg bruger paypal lige pt. 

Jeg var bare lidt i tvivl om hvor professionelt det virker. Og om det skræmmer kunder væk. :-)

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan komme i gang med Stripe. Lige nu kører de i beta i Danmark, men det er muligt at tilmelde sig.

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 303
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

klausfs:

Det lyder da beroligende, jeg bruger paypal lige pt. 

Jeg var bare lidt i tvivl om hvor professionelt det virker. Og om det skræmmer kunder væk. :-)

Sådan tror jeg at de fleste har det, der benytter en billigere løsning. Jeg tror man skal lidt ind og kende sin målgruppe også, her tror jeg der er forskel på hvor trygge de er ved de forskellige betalings løsninger og hvor vant de er til nettet. Derudover skal man også ind og se på sit eget budget og ambitionsniveau, om det overhovedet kan "betale" sig at kaste penge i en NETS/TELLER-løsning. Så personligt ville jeg vurdere det ud fra den enkelte sag, hvilken løsning der skal benyttes.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)