Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opsige en Trustpilot aftale

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Feb 14
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Er der er nogen af jer der har prøvet at opsige en trustpilot kontrakt?

vi har tidligere på året accepteret en aftale af trustpilot men grundet lavere omsætning end forventet har vi været nød til at udskyde aftalen. Jeg kan dog se nu at vi kommer ikke til at have råd til at betale denne aftale som starter her i næste måned. Jeg har kigget alt igennem og kan ikke se der står nogen steder at vi ikke kan opsige vores aftale, der står dog heller ikke noget om at vi Kan opsige den. Vi kan ikke betale prisen de forlanger 18.000 kr. årligt og jeg har spurgt om jeg ikke kunne opsige den eller udskyde den til næste år når høj sæsonen kommer igen. Men dette kunne ikke lade sig gøre han har kun udskydt den til nu. Så hvis vi ikke kan få denne aftale opsagt så ender vi bare med at stå og skylde dem penge.

Jeg håber der nogen som kan hjælpe med dette for vi er godt nok på bar bund og føler vi er blevet fuldstændig bundet til noget vi ikke kan betale.

Mange tak på forhånd.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14993
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvom det er en sur situation, så er Trustpilot i deres gode ret til, at fastholde aftalen. Der er ingen fortrydelsesret B2B, og da I selv har indgået aftalen, har I dermed godkendt dette...

Men måske I skulle kontakte Trustpilot og spørge, om aftalen evt ik kan ophæves, mod at I betaler et en gangs beløb her og nu. Det kunne f.eks være 5000 kr.

Hvis de afviser dette, har de altså loven bag sig til at indkræve det fulde beløb, som aftalen dækker over. 18.000 kr lyder godt nok af meget, men nu ved jeg heller ik, hvilken service, I har købt hos dem...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)