Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino netværksmøde

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fedt antonio, lyder som om der kunne være en idé i sådan et projekt :)

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 413
Fra  Majora Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Pt ville jeg ikke have noget at vise frem, men vil HELT SIKKERT komme forbi og se hvad folk har, evt. komme med input osv :)

Super fed idé :)

Jeg kender evt. nogen der godt kunne overveje at have en stand, jeg har sendt dem linket til dit opslag :)

Primum webbureau - Profesionelle hjemmesider til ethvert formål.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for initiativet.

Jeg er revisor - og jeg deltager meget gerne med en stand.

Ps. Har god erfaring ned autobranchen 😉

Fra København
Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Det lyder super godt Michael og jeg håber, at vi kan generere nogle fede kunder til dig gennem sådan et event her, hvis der er interesse nok til, at vi får det stablet på benene.. 

Angående os selv, så bliver vi snart af sådan en størrelse, at vi skal bruge en inhouse revisor/regnskabschef/bogholder, men det er ikke i rekrutteringen af denne type personale, at vi har vores speciale, så et fem minutters møde på en stand ville være en super mulighed for mange for et godt match om det så er app udviklere eller håndværkere :)

Tilmeldt 29. Aug 13
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Duus:

100 procent hitrate fra starten er godt begyndt :) 

Goodbusiness hvad ville du gerne vise frem på en stand?

Vi tilbyder en af danmarks nyeste erhvervsportaler der kommer i næste måned med data på over 66 millioner virksomheder i hele verden. Derudover vil vi også komme med andre tiltag som er lavet til alle former for virksomheder, helt ned den lille iværksætter :) - og lover nogle rigtig gode messetilbud :) 

Fra KBH
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 241
Fra  CityCallCenter ApS Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Michael.

Vi vil altid gerne netværke med andre skønne iværksættere og sætter gerne en lille stand op for at fortælle om vores telefonpasning, kontorhotel, AdresseService og mødelokaler.

Vi har ingen biler i virksomheden, men det kunne være at den private bilpark snart skulle udvides, så det kan vi jo passende tage en snak om ved samme lejlighed.

Vi er i øvrigt sponsorer af Martin Thorborgs bog "Iværksætter til jeg dør 2.0" og tager gerne en stak med af dem som gratis gaver til de første besøgende på standen. Eller som præmier i konkurrence eller andet.

Lad mig vide om interessen for din idé er stor nok til at den bliver ført ud i livet.

De bedste hilsner,
Pouline Mangaard
CityCallCenter
www.ccc.dk 

Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Super god ide. Har faktisk selv gået og tænkt lidt i samme baner, at man godt kunne bruge sådan en dag :)

Vi vil gerne deltage med stand.

Jeg håber at det bliver til noget og at når man nu har skrevet et indlæg, at man så personligt for en besked, hvis vi skal arbejde videre med dette. Så jeg håber på mere opbakning fra de kære amino'er :)

Mvh.
Danny Christensen

Fra København
Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Danny Christensen:

Hej Michael,

Super god ide. Har faktisk selv gået og tænkt lidt i samme baner, at man godt kunne bruge sådan en dag :)

Vi vil gerne deltage med stand.

Jeg håber at det bliver til noget og at når man nu har skrevet et indlæg, at man så personligt for en besked, hvis vi skal arbejde videre med dette. Så jeg håber på mere opbakning fra de kære amino'er :)

Mvh.
Danny Christensen

Hej Danny

Fedt med opbakning, selvfølgelig får man en pb, når man har skrevet herinde ;)

Jeg tror stærkt på det her, da aminoer bare er mere kreative og nytænkende.....

Tilmeldt 29. Aug 13
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 07:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der stadig stemning for det? :)

Fra København
Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

goodbusiness:

Er der stadig stemning for det? :)

Jeg satser stærkt på, at det kommer i trykken. Jeg arbejder pt. på lokationen, da vi måske rykker pågældende forretning til København til endnu bedre lokaler. Skal lige have dette afklaret.

Ønsker nogen at være med i en styregruppe, så giv endelig besked :)

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)