Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Xpress Tryk ApS søger fuldtidssælger

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Feb 11
Indlæg ialt: 175
Fra  Xpress Tryk ApS Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi søger 1-2 dygtig sælgere som ønsker at arbejde med salg af tøj med tryk, udstillingssystemer, reklamegaver og andre relateret opgaver.

Det er en fuldtidsstilling og arbejdsstedet er vores adresse i Kirke Såby (mellem Roskilde og Holbæk).
Salget foregår primært via mail og telefon, men der kan også være møder på vores- eller kundens adresse.

Du vil komme til at servicere eksisterende kunder samt opbygge din egen kundeportefølje.
Der vil forekomme canvas salg som en del af metoderne til at få flere kunder.

Du må meget gerne være en rutineret sælger og det er et plus hvis du har erfaring fra branchen, men det er ikke et krav.

Du skal være flydende på dansk og engelsk i skift og tale.

Der er en god fast månedsløn samt provision/bonus efter et vist opnået mål.

Lidt om os:
Vi er et mindre tekstiltrykkeri/reklamegavefirma i vækst og udvikling.
Vi er en del af Skandinaviens største kæde indenfor profiltøj og profilreklame. Det er en frivillig indkøbskæde og vi er derfor stadigvæk et selvstændigt firma der kan agere som vi vil, men samarbejdet giver nogle store fordele i hverdagen.

Vi har et frit arbejdsmiljø under ansvar og vi vægter at der er plads til at have det sjovt ved siden af det travle arbejde. Vi har en flad struktur i dagligdagen og du har derfor stor indflydelse på din hverdag.

Vi har egen produktion indenfor tekstiltryk og storformatprint.

Du er velkommen til at skrive en privat besked herinde eller sende en mail på brian@xpresstryk.dk, hvis du er interesseret.

Jeg glæder mig til at høre fra dig.

Mvh
Brian
Salgschef
Xpress Tryk ApS

P.S. Det vil være dejligt hvis tråden kan holdes fri for debat, men jeg hører gerne gode råd hvis opslaget mangler nogle informationer.
Tak..
Tilmeldt 17. Feb 11
Indlæg ialt: 175
Fra  Xpress Tryk ApS Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg beklager jeg svarer på mit eget indlæg så det ryger op igen.

Men jeg kunne godt tænke mig flere henvendelser og så tænkte jeg på om det er fordi jeg har placeret indlægget i en forkert kategori, eller om der mangler nogle vitale informationer jeg ikke selv har tænkt over, der gør at der ikke er så mange der henvender sig.

jeg er med på at de fleste går med tanker om at starte selv her i forummet, men jeg formoder der også er nogle som alligevel kunne være "target market" for opslaget.

Mvh
Brian

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)