Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skyborg.eu - Feedback på ny webshop og facebook side

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Solrød Strand
Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 22
Fra  Skyborg Electronics IVS Skrevet kl. 03:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har en nyåbnet webshopwww.skyborg.eu og en facebook side på www.facebook.com/SkyborgElectronics


Jeg søger noget feedback :) Har selv opsat det hele, så siderne er nok ikke det smarteste og dyreste i har set.

Hvis i ellers har nogle ideer på billig markedsføring / salgs tips, så skriv løs. Shoppen har været online 1 uge nu, samt på facebook og edbpriser, men på trods af der kun er gået 1 uge synes jeg stadig det går lige sløvt nok.

På forhånd tak!

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis

Tillykke med din nye webshop 

Jeg savner simpelthen to faktorer på din webshop. 1. Personlighed - 2. Overskuelighed. 

1. Når jeg træder ind på din webshop ser jeg en helt bacis webshop skabelon med et logo og et brand der ikke siger mig det store. Jeg bliver ikke fortalt hvilken slags webshop jeg er havnet på, samt hvad der netop gør denne webshop til den mest fantastiske i cyberspace. Dine produkter har kun specifikationer som beskrivelse - ingen produkttekster til fortæller hvor fede dine produkter er, og dermed argumentere for hvorfor jeg skal købe disse. 

2. Din webshop fremstår generelt en smule roder og uorganiseret, både på forsiden, men også på dine underside. Med dit lille sortiment ville jeg sætte produkterne i fokus, og fjerne alt overflødigt fyld. Synes du burde fjerne menuen til venstre, og sætte de vigtigste punkter i din hovedmenu som står over content. 

Jeg vil ikke lyve for dig og sige jeg tror salget nok skal komme. Enten kræver det massiv markedsføring, eller også kræver det en del forbedringer. 

God arbejdslyst :)

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Desværre, falder ikke i min smag!

Fra Solrød Strand
Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 22
Fra  Skyborg Electronics IVS Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Simon.

Tak for dit uddybende svar :)

Har prøvet og sætte designet op som jeg mener virker simpelt og overskueligt, men er bestemt ingen expert på området ;) Planen var at ligge kommende kategorier på topmenuen og dermed adskilt fra information boksen.

1. Jeg ville rigtig gerne investere i et super fedt tema, men det bliver i fremtiden når pengene er tjent først. Så jeg må klare mig med et basic tema indtil videre.

Produkttekster kommer snarest. Men foretrækker dem lidt korte. Jeg har set adskellige tekster på andre tablets på edbpriser, der nærmere er en roman man ikke orker læse. Eks http://www.edbpriser.dk/tablet/trekstor-surftab-xiron-70-hd-8-gb-hvid-id-7809958.aspx


2. Jeg forstår hvad du mener. Jeg har startet med at rokeret lidt rundt i et billed, hvad synes du om det? Se billed her eller http://skyborg.eu/files/design.jpg

Men vil lige først overveje at skifte væk fra one.com til meebox std, og dernæst opsætte en test shop.

 Mvh

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis 

Det var så lidt, jeg glad for at kunne hjælpe :) 

Jeg har en forståelse for at du gerne vil vente med at investere til der er kommet lidt cachflow på din webshop. Så må vi håbe dit nuværende er i stand til at konvertere denne indtægt. 

Endvidere forstår jeg også godt dine argumenter for kortere produktekster, men jeg er alligevel af den overbevisning at lange tekster skaber tillid og troværdighed hos dine potentielle kunder. Måske du kan finde en mellemvej mellem EDBpriser.dk og din webshop. Du skal iøvrigt notere dig at EDBpriser.dk ikke er en webshop, men derimod et affiliatesite. Disse hjemmesider indeholder typisk virkelig lange tekster, da de typisk lever på Googles nåde. 

Ja, jeg kan bedre lide opstillingen på det nye layout, da hjalp en del at du har fjernet menuen til højre. Synes dog dit logo er blevet alt for stort, da det vel ikke et er brand folk kender får du træder ind på siden? Kan også bedre lide at det står i læseretning fra venstre, istedet for i midten. 

Fra Solrød Strand
Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 22
Fra  Skyborg Electronics IVS Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon.

Ja det logo blev lige stort nok. Blev lige hurtig lavet i foto.

Logoet vil være trykt bag på tablet, og som boot animation. Men før købet kender de det nok ikke endnu.

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2490
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Når du skriver "....dansk firma og står bag mærket Skyborg" hvad mener du så helt nøjagtigt?

Er det "bare" nogle no-name kinabras-pads du  har importeret, eller producerer du selv?

Kan ikke se at der står navn på produkterne.


Fra Solrød Strand
Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 22
Fra  Skyborg Electronics IVS Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg mener det jeg skriver :)

Produkterne er produceret i kina, ligesom alt andet elektronik. Hvis jeg mente produkterne er noget bras, ville jeg selvfølgelig ikke sælge det.

Der står navn bagpå alle tablets. Se produkt billederne.

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2490
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Dennis Skyborg:

Jeg mener det jeg skriver :)

Produkterne er produceret i kina, ligesom alt andet elektronik. Hvis jeg mente produkterne er noget bras, ville jeg selvfølgelig ikke sælge det.

Der står navn bagpå alle tablets. Se produkt billederne.

Rolig nu - jeg er selv indehaver af en Kinapad... Ramos, så det var udelukkende af nysgerrighed!

Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Dennis

jeg har et par punkter du kunne overveje i forbindelse med din side skrevet herunder i vilkårlig rækkefølge

* få lagt lidt tilbehør ind på siden til dine tablets kabler hørebøffer tabletholdere osv - det behøver ikke være det store lager til at starte med og kan med fordel være noget du køber et par stykker af herhjemme som du måske ikke har den store fortjeneste på - derved vil dine tablets virke endog endnu billigere

* når der ikke er flere produkter så gem søge feltet til når der engang er flere produkter på siden

* udlån evt et par tablets til familie og/eller venner og få en udtalelse /anmeldelse af produktet og eller siden med deres fornavn og billede som du kan sætte på siden under feks "kunders anmeldelser"

* logo og kurv kunne sættes op i bjælken øverst med "valuta Danish og login" for at skabe lidt rene linier så du herefter kun har bjælken under med startside - tablet - og så evt tilbehør - og evt anmeldelser

* så kan jeg ikke finde ud af hvem der er din mål gruppe - erhverv eller privat - måske kunne der ved bestilling være et felt som hedder privat / erhverv hvor der så popper tillægs felter op til erhvervsdelen. og nu kunne du fjerne erhvervs feltet fra forsiden som godt kan skræmme private lidt væk fra siden

* og sidst hvis du vil slå på at du har go kvalitet til den billigste pris synes jeg det skal fremgå tydeligt på startsiden - feks overskrift MARKEDES BILLIGSTE KVALITETS TABLET

det var lidt input du måske kunne bruge

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)