Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har ikke den fjerneste idé - men

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 7. Sep 09
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 02:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Som så mange andre, har jeg en stor drøm om at blive selvstændig. Jeg er nået til et tidspunkt i mit liv, hvor jeg gerne vil realisere denne drøm.

Så skulle man jo mene, at så er det bare at springe ud i det. Det er jeg sådan set også indforstået med - jeg ved bare ikke hvad jeg skal springe ud i - jeg mangler simpelthen idéen!

Jeg har gjort mig utrolig mange overvejelser, men jo mere abstrakt jeg tænker jo mere forvirret bliver jeg.

Derfor har jeg brug for hjælp til den gode idé. Alt har interesse, så bare fyr løs. Noget af det jeg har overvejet er:

Start af webshop

Køb af eksisterende webshop (budget på ca. 100.000)

Finde et produkt i udlandet og få eneforhandling på det i DK + Skandinavien. 

Indgå i et MLM-projekt (har kigget på Dubli)

Starte op som freelance-sælger

Mine kompetencer ligger indenfor salg, marketing og ledelse.

P.t hælder jeg mest til at overtage en eksisterende webshop, med et unikt produkt, hvor der er eneforhandling.

Håber I vil skyde løs.

På forhånd mange tak.

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Køb virksomheder på Amino Virksomhedsbørs:

  • Opret en gratis købsannonce
  • 100 % anonymitet
  • Få automatisk besked når der er nye interessante annoncer
Fra Hinnerup
Tilmeldt 27. Jul 11
Indlæg ialt: 190
Fra  BilligtSlips.dk Skrevet kl. 02:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob 

Jeg har muligvis en eksisterende shop med omsætning, som du kunne have interesse i. 

Du har desværre lukket for PM - Men send endelig mig en for at få et link :-)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 07:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob

Puha ja.. Iværksætterdrømmen tiltaler mange, men jeg er af den overbevisning at man skal have en stor interesse for sit forretningsområde - ellers køre man simpelthen død i det før det bliver sjovt :)

Af de idéer du selv har overvejet virker freelance-sælger som den mest enkle og oplagte hvis du har erfaring og ekspertise indenfor dette felt. 

Hvis du har et ønske om at leve af dit iværksætteri vil jeg til en start fraråde dig en webshop, med mindre du virkelig kan finde et unikt produkt og træde ind på “the blue ocean“.

Hvad er dine fritidsinteresser, måske finder du noget brugbart her?

Tilmeldt 5. Sep 13
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold dig for guds skyld langt væk fra DubLi!!!! Har selv arbejdet med det, og det er noget værre rod. Det koster dig 5500,- at starte op plus 8500,- per år. Det handler ikke om at jeg har givet op i en skræddersyet forretning der er klar til at hjælpe alle og enhver med at komme igang. Det handler om at folkene bag lyver og på ingen måde har styr på tingene. Jeg fik at vide at de har et helt unikt produkt som ingen andre har. Men det viser sig jo faktisk at der findes mange danske hjemmesider der også tilbyder cashback rabat, endda billigere, eller endda gratis og med dansk kundeservice. Jeg kan fortælle dig at der er en dansker som alle snakkede om tjente 500.000 om måneden, men det viser sig at vedkommende faktisk kun tjener 1200,- om året. Jeg kender mere end 30 personer der er stoppet, og mange af dem professionelle med høje ambitioner. kender flere der har brugt 40.000 på at få en passiv indkomst. De 40.000 er røget lige i lommen på direktøren Michael Hansen, som har sagt man får pengene tilbage hvis man er startet op på falske løfter. Det er også en løgn.

Tilmeldt 10. Apr 12
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Børsting Sørensen :
men jeg er af den overbevisning at man skal have en stor interesse for sit forretningsområde - ellers køre man simpelthen død i det før det bliver sjovt :)
Den kommentar er også lidt "meh" efterhånden for hvad nu hvis han interesserer sig for sko, tøj, mobiler osv så vil det lige pludslig vælte ind med kommentarer om "find noget andet du er god til for det marked er mættet" og så er han tilbage til square 1 :P

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Sep 09
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas

Det lyder spændende - du kan kontakte mig på mail@balancefitness.dk

På forhånd tak.

Mvh

Jakob

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Kevinff: Det kan du sådan set have ret i! Dog vil jeg mene at det tilnærmelsesvis er det tætteste jeg kunne komme på et konkret svar på det klassiske "har-i-nogle-ideer-til-min-forretning" spørgsmål  :) 

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 413
Fra  Majora Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjek eventuelt sitetrader.dk der er en del webshops til salg.. Husk altid at spørge om statistikker osv fra siden inden du "bare kaster dig ud i det".. 

Held og lykke :)

Primum webbureau - Profesionelle hjemmesider til ethvert formål.

Tilmeldt 10. Apr 12
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Børsting Sørensen :
Kevinff: Det kan du sådan set have ret i! Dog vil jeg mene at det tilnærmelsesvis er det tætteste jeg kunne komme på et konkret svar på det klassiske "har-i-nogle-ideer-til-min-forretning" spørgsmål  :) 
Det kan du selvfølgelig have ret i :P

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)