Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor er Amino/Freelancer så sinnnndsygt langsom? Eller er det bare mig?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Jul 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Lad mig understrege: Freelancerne er hurtige til at komme med tilbud. Den del er kanon.

Men jeg er ved at blive vanvittig, når jeg prøver at klikke mig ind på tilbuddene, og desværre skal hele dynen jo loade igen, når jeg har afvist et af dem. Det må Martin og gutterne da kunne finde ud af at gøre noget ved... 

God dag!

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes det kommer meget periodevis. På nogle tidspunkter gøre det helt perfekt, hvorimod jeg andre gange simpelthen må opgive af byde ind. 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. May 11
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Vi er netop ved at kaste os over Amino Freelancer og vil de næste par måneder arbejde på at gøre servicen endnu bedre.

Kan du forklare scenariet lidt nærmere? Jo mere information des bedre :-)

Tilmeldt 30. Jul 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder jo godt.

Jeg lagde særligt mærke til snegletempoet, når jeg havde kigget på tilbudene og valgte "Afvis tilbud", som sender mig videre til at skrive en mail fra inbox. Det tog noget tid. Men at komme tilbage var helt gal: Først med backspace, hvor alle tilbudene så blev genindlæst, og systemet alligevel stadig viste det bud, jeg netop havde afvist. Så gik jeg den anden vej: "Administrer bud", som imidlertid førte mig til fanebladet med opgaver, jeg selv måtte have budt på. For at kigge på den opgave, jeg havde udbudt, skulle jeg skifte faneblad. Det er for det første ulogisk (når nu systemet ved, hvad jeg er i gang med, og når jeg nu ikke har budt på nogen opgaver), for det andet er det som bekendt sindssygt langsomt. 

Hvis jeg var i jeres sted, ville jeg tænke det UI helt forfra.

Skulle jeg igen udbyde noget ville jeg lade alle bud stå åbne, til jeg havde bestemt mig, for så kunne jeg vælge en vinder og dermed afvise resten på én gang. Nu prøvede jeg at være flink og give en hurtig afvisning, hvis det ikke var interessant. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)