Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kommer man frem i denne verden?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Kbh
Tilmeldt 16. Sep 14
Indlæg ialt: 2
Fra  MØR Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg er ny, både her på Amino men også i denne verden for iværksættere!

Tænker derfor her er et godt sted at få hjælp og ideer.

Jeg har netop udgivet min hjemmeside hvor jeg viser/sælger billeder af silhuetter lavet i 2 mm, sort EPDM-skum.

Det jeg så søger er dels indput til hvad i synes om hjemmesiden?

og dels om der er nogle der har erfaringer med hvordan man "kommer frem i verden"?

Jeg har "selvfølgelig" også oprettet en Facebook side i håb om venner og venners venner  deler og liker, men det er gået op for mig hvor svært det faktisk er?! 

Så hvis der er nogle der har erfaringer og gode ideer til hvordan man bliver opdaget så høre jeg dem gerne?

Mvh Mette

www.moer-shop.com

https://www.facebook.com/MOERShop

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 16. Sep 14
Indlæg ialt: 92
Fra  Nyt Skøde Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

For det første tror jeg at du skal holde fast i, at du blot lige er gået i gang. Succes kommer ikke over natten.

Udnyt dit netværk - jeg tror blandt andet godt, at du kender flere mennesker på facebook end de 9 stks. der har liket din side indtil videre.

Dernæst, kan du jo altid tage kontakt til diverse interiør-forretninger der eventuelt kunne have interesse i at sælge nogle af dine produkter - en mulighed. Vilkårene bliver nok ikke særlig favorable, men så bliver man da trods alt hørt.

Du er kun lige startet.

Tilmeldt 16. Sep 14
Indlæg ialt: 21
Fra  CMSSupporter.com - billig online problemløsning til dit CMS Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske er der mulighed for at komme ud og "udstille" nogle forskellige stedet. Fx. hos virksomheder. Der er mange som har noget stående fra lokale kunstnere. Du kunne også prøve at se om du kunne få noget omtale ved at lave nogle provokerende figurer. Ellers er lokalaviser mange gange nemme at have med at gøre, specielt når det kommer til kunst.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette

Velkommen til Amino, og en hård og barsk, men fantastisk verden af iværksætteri :)

Din hjemmeside kunne godt trænge til en kærlig hånd rent konverteringsmæssigt. Hvis du vil satse seriøst på at sælge dine produkter via internettet, bør du efter min mening få implementeret et webshopsystem alá WooCommerce til WordPress eller lignende. 

At opfordre sine kunder til at sende en angiven mailadresse, på et fysisk produkt, er forholdsvis gammelsdags. Hvis du ønsker at køre den nuværende model synes jeg du skal indsætte en lille kontaktformular under hver af dine produkter, hvor personen kan indtaste adresse, navn, e-mail og antal produkter. Dette er den lette løsning. 

Jeg ved ikke om det er bevidst at siden er gennemgående grå og neutral. Synes det ville klæde at gøre siden lidt kreativ og spændende, nu hvor dine produkter rent faktisk sælger et visuelt behov. 

Håber du kan bruge min feedback til noget konstruktivt. 

Fra Kbh
Tilmeldt 16. Sep 14
Indlæg ialt: 2
Fra  MØR Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres indput.

Tålmodighed, hvilket bestemt ikke er min stærke side, er nok en rigtig god start! Ved at invitere folk til at like, frem for kun selv at dele den, gik jeg fra mine 9 til 36 på ret kort tid... Så ja det er nok et spørgsmål om tålmodighed og lidt arbejde.

Tænker at prøve at få dem enten solgt eller udstillet i fysiske butikker er en god ide!

Simon, jeg er helt med på hvad du mener, men jeg tror at jeg venter lidt endnu med at "investere" i et webshop/betallingssystem. Men kan godt lide din ide omkring en kontaktformular, det må jeg lige have undersøgt hvordan jeg lægger ind. Jeg har lavet min siden hos One.com, har efterfølgende ikke læst ret meget godt om dem her inde, men håber jeg kan få det til at fungere.

Det grå og neutrale er fordi jeg selv foretrækker det simple men det skal selvfølgelig virke indbydende og kreativt for andre, så det kan godt være jeg skal overveje om der skal gøres noget. må lede lidt rundt og finde inspiration...

Endnu engang tak for jeres tilbagemeldinger.

Mvh

Mette

www.moer-shop.com

https://www.facebook.com/MOERShop

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

CMSSupporter.com:
Måske er der mulighed for at komme ud og "udstille" nogle forskellige stedet. Fx. hos virksomheder.

Jeg ved ikke om det stadig findes men jeg hørte om et koncept hvor virksomheder kunne leje kunst for en periode. Det kunne også være en mulighed

Fra Brønderslev
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 514
Fra  Daltek IVS Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej og tillykke med dit valg om at være iværksætter.

Jeg vil anbefale dig på det kraftigste at tage fat i dit lokale erhvervshus. Det er en afdeling normalt i kommunen der simpelthen hjælper iværksættere. Det er den eneste hjælp du kan få fra det offentlige, så udnyt den endelig. 

På erhvervshuset kan de bla.a hjælpe dig med en masse indenfor optimering, bla.a igennem google. De kan også fortælle dig hvor du kan annoncere gratis i aviser, radiospots (små lokalradioer) osv osv. 

Ofte har de også netværksmøder i forskellig retning, og her ville det også være en stor fordel at tage imod den rådgivning.

Til slut har de en "pakke" hvor man betaler 1000.- kroner for at indmelde sig, og til gengæld får du 14 timers betalt rådgivning, eksempelvis ved en revisor eller advokat eller andet der kan kaldes "rådgivning". Det er en ret god handel og jeg har selv brugt det.

Held og lykke med projektet.

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette.

Velkommen på Amino og tillykke med din hjemmeside.

Jeg syntes  der er et stort minus allerede på første side..... Man skal klikke igen... Hvorfor laver du denne "side før siden" det er noget man har anbefalet IKKE at gøre de sidste 8-10år tror jeg. Det er kun til irritation for evt. kunder. De vil ind og se produkter med det samme! skal folk klikke for meget rundet for at finde produkter, hopper de bare tilbage til google.

At du kalder det en shop, er også helt forkert, for man kan ikke ligge noget i kurven og købe her og nu, så det er "kun" en hjemmeside.
Hvis du vil sælge direkte til kunder selv, så skal du have lavet en webshop ;-)

Hvordan du får kunder i butikken... Du skal lave nogle sidetitler, som fortæller hvad der findes på netop den side, titlen omhandler. (meta titel) og så skal du have links ind fra andre relevante sider og evt. blogs og facebook. Har du lavet link fra din egen facebook profil, til din side? ;-)

Du kan lave annoncer på facebook og på google. Men jeg ville nok få lavet webshoppen først. Med mindre du vil sælge til forretninger, så er det fint nok med en hjemmeside, med vejl. udsalgspriser på (husk en god avance til forretningerne) ;-)

Held og lykke med projektet

Dbh
Michael Haahr
maler-maling.dk

Tilmeldt 8. Aug 14
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Uldal.
Det med 1000kr og man får 14 timer hos en revisor eller advokat. Er det så alle advokater og revisor man kan vælge eller er det nogen bestemt som er tilknyttet væksthusene?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)