Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Firmagaver fra nærmiljøet

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Holstebro
Tilmeldt 10. Sep 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Jeg er i gang med at starte min egen lille forretning op.

Vi kender alle det at man får gaver af den virksomhed man er ansat i(julegaver - jubilæumsgaver- mm)

Jeg synes dog gaverne som regel er lidt kedelige, og noget man hurtig har glemt igen. Jeg vil gerne hjælpe de "små" specialbutikker i mit område, og samsætter i samarbejde med dem, gaver som virksomhederne kan give i stedet for den klassiske flaske rødvin og to kuglepenne fra vestjysk bank.

Mange af de små bryggerier, slagter, og lign har det svært, og jeg tror på at samsætter man gaver til folk fra deres nærområde med lækkerier fra de små butikker man ellers sjælden kommer i, ville folk blive opmærksomme på dem, og måske begynde at handle noget mere lokalt end altid at gå i de store supermarkeder. Jeg tror også det ville være meget mere spændende at komme hjem med en gave hvori der ligger en spegepølse fra den lille slagter, en special øl fra det lokalebryggeri, og måske et glas honning fra biavleren som bor lidt uden for byen. Alt sammen pakket pænt, og med en liste i hvor tingene er købt.

Jeg tror på det er en win win, både for virksomhederne som hjælper de små lokale butikker, men så sandelig også for de små som forhåbentlig får præsenteret netop deres ting for lokalbefolkningen...!

Jeg vil meget gerne have lidt feedback på min ide, og måske et par gode råd fra jer der nok er lige mere erfarne end jeg erBig Smile

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 36
Fra  Vitae Nova Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik. 

Jeg syntes det er en genial ide. Især den med at få samlet de små lokale specialiteter og lave firma aftaler om gavekurve m.m syntes jeg er super. 

Tror det er vigtigt du fra en start får lavet gode aftaler med de lokale virksomheder om hvad og hvor meget du kan/vil /planlægger at kunne afsætte, og sørger for at have et bred udvalg, så du kan lave kurve til mange lejligheder. 

Fra Holstebro
Tilmeldt 10. Sep 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jane..

Tak for dit svar, og for dit råd - Det er jeg glad for:-)

Mvh.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)