Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har SKAT også hjulpet dig?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Aug 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære Amino'er,

For mange er det et dogme, at SKAT er en kynisk institution, der har ét formål: At suge pengene ud af skatteborgerne. 

Efter flere gode oplevelser, er jeg overbevist om, at der ikke altid er hold i denne opfattelse. Diskussionen om SKAT ender aldrig, men jeg synes, at det er værd også at fremhæve de positive aspekter ved institutionen. 

Jeg var nede i mit lokale skattecenter i forbindelse med en fejlagtig opgørelse af moms. Jeg blev mødt med et smil, og deres hjælp sparede min revisor for 3 ugers arbejde. Dette på trods af, at Skat ikke var forpligtiget til at løse opgaven.

Nogen som ligger inde med andre historier, hvor SKAT faktisk ydede en reel hjælp og aflivede nogle af fordommene?

God tirsdag

/Daniel

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

masser af gange - både i forhold til virksomhed - rådgivning omkring ansatte - udlandske ansatte  brug af letløn i begydedelse hvor jeg sad med computer tændt og skat i telefonen og fik hjælp - men også privat hvor de ringede til mig vedr lagerbeskattede papirer og selv gjorde opmærksom på en lempeligere/senere beskatning ved bruge et nyt felt 87 i forbindelse med 85 og 86 så tab kunne gi omg fradrag frem for bare fremskrives evigt - Det var af helt egen moter en sød pige/dame/kvinde ringede

Jeg har ikke oplevet det modsatte, selvom jeg skam ved det forekommer, så mit indtryk er, at personerne er flinke og hjælpsomme - men at der er tryk på og derfor alt for megen ventetid lige som mange IT systemer kører langsomt og er mindre tidssvarende, men personerne har jeg kun masser af godt at sige om

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)