Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress, undermenu. Gigant simpelt spørgsmål.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 16. Sep 14
Indlæg ialt: 21
Fra  CMSSupporter.com - billig online problemløsning til dit CMS Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du går helt kold i det er du velkommen til at slå det op på www.cmssupporter.com/da  så skal vi kigge på det.

Det koster 199 kroner i timen.

Men ja, det lyder til at enten så understøtter temaet det ikke, eller så opbygger du din menu forkert.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, cmssup, lød ellers godt, men jeg foretrækker dansk og mulighed for at telefonere. ( Der er en lille detalje i terms, som jeg mailer om)

Tilmeldt 27. Sep 13
Indlæg ialt: 499
Fra  Wordpress support Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Off topic; når nu du tilsyneladende går højt op i om der staves korrekt, så tag lige en kost, og fej for egen dør!

"Vi har heldigvis travl, men vi ved det....."

Geeked

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg VIDSTE det. Det måtte komme på et tidspunkt, at det faldt tilbage på mig selv. ØV! Tak for info.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

...jeg vil lige påpege, at det ikke var stavning, men meningsforstyrrende autokorrektur, jeg ville ønske, at man efterså. Det var ikke meningen, at man skulle få en dansklærer til at gennemlæse teksten. Jeg beklager, hvis nogen opfattede det krakilsk - for vi kan jo alle lave fejl her og der.

Fra Farum
Tilmeldt 16. Sep 14
Indlæg ialt: 3
Fra  Michael Quist ApS Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan sagtens have et menu punkt, som ikke referer til en page, men til et link.

Jeg er ikke med på , hvad du mener med at skifte logo , etc. , men du er velkommen til at "bestille mig" til opgaven og ringe... No cure, no pay.

Fra Farum
Tilmeldt 16. Sep 14
Indlæg ialt: 3
Fra  Michael Quist ApS Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

En lille opdatering :  Har lige siddet med en menu i Twnty Twelwe theme, hvor en sub menu item bare ikke ville blive på sin plads som en sub menu item. aaarrrhhh...

Løsning ? log ud fra safari, log in fra en firefox, tilret menuen, og vupti, så virkede submenu item i begge browsere...

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle - jeg har et par muligheder nu, som jeg så vil kontakte. Tak for det. Mvh Jørgen

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)