Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tur til Thailand - Jan 2015 - nær Cape Panwa - gode råd og fif til "billigt" hotel/flyvetur?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra kolding
Tilmeldt 26. Sep 12
Indlæg ialt: 175
Fra  Train4More Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

det eneste råd jeg kan give som jeg har ladet mig fortælle af en der tilbringer min. 1 måned i thailand hvert år… er at hvis man skal ud og spise, så spis der hvor de lokale spiser, og undgå de steder hvor der kun sidder turister… hvis de lokale ikke gider spise der er det typisk fordi maden er dårlig og har tendens til at give dårlig mave… ;) 

Tilmeldt 19. Aug 06
Indlæg ialt: 134
Skrevet kl. 06:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er forkert at der ikke flyves direkte til Phuket. Pris for flyvning direkte fra København til Phuket d 13 marts med hjemrejse 2 uger senere, koster 5800kr pr person.

www.ClubTanSoroe.dk - CLUBTAN Sorø, dit solcenter i Sorø!

Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Robert.

Mange tak for din kommentar - det sætter jeg pris på!

Robert Kronberg:
Det er et spørgsmål om temperament, om man ønsker at bo på et guesthouse, på et hotel eller i en privat bolig

Vi vil ikke have noget problem med at bo på samme værelse alle tre, men et værelse hver er selvfølgelig at foretrække - så længe vi ikke skal bo på værelse med komplet fremmede mennesker :)

Robert Kronberg:
I øvrigt synes jeg, at jert krav på min. 5 km fra jeres kammerat er meget, hvis I altså ikke lige overvejer at leje en lille motorcykel hver.

Det har du nok ret i - tror jeg "indskrænker" dette krav en smule.

Tak for din indsigt og tanker!

Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Macmandk:
Jeg stødte i øvrigt lige på en ultrabillig flybillet til Bangkok: 3400 kr. med Aeroflot via Moskva (Ud 13/1-2015, hjem 27/1-2015). Hvis I vil opleve Bangkok kunne man jo booke den billet, snuppe et par nætter i den thailandske hovedstad, hoppe på et indenrigsfly (fås fra ca. 260 kr. retur) og så ellers nyde livet på Phuket. Med et af ovenstående hoteller det kan gøres for ca. 5500 kr. pr. person. Blot et eksempel på, hvor billigt det kan gøres!

Lækker info - jeg takker! Tror bestemt vi godt vil opleve Bangkok et par dage og det lyder jo ganske fornuftig hvis indenrigspriserne er så lave!

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Stefan:
Det er forkert at der ikke flyves direkte til Phuket. Pris for flyvning direkte fra København til Phuket d 13 marts med hjemrejse 2 uger senere, koster 5800kr pr person.

Det er korrekt. Jeg har overset, at Thai er igen begynder at have visse afgange, som flyver direkte, men det gør de ikke på hjemvejen:

"THAI sommer- og efterårslukkede den direkte rute fra København til Phuket den 28. marts, men genåbner den i perioden 12. december 2014 - 27. marts 2015. Ruten betjenes af de nye B777-300ER fly. Der flyves non-stop til Phuket, mens der på hjemturen skiftes fly i Bangkok. (Opdateret 03SEP14 kl.12.20)."

http://www.thaiairways.dk/cms.cfm?nPageNo=26798

Hilsen, Robert

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Aeroflot er ofte billige, men der kan være lidt ventetid i Moskva; og Bangkok-Phuket kan ske med Air Asia, som plejer at være billige og gode.

Jeg bor selv i Bangkok og det er en fin by at være i i nogle dage af sin ferie. Gerne tre overnatninger, så man har to hele dage, men mange nøjes med to overnatninger.

En hjemtur med Air Asia og så direkte videre Aeroflot med stop i Moskva vil dog få en vis længde. Jeg mener ikke, at Aeroflot har fly direkte fra Phuket til Moskva.

Hilsen, Robert

Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har lige bestilt til Thailan igen, første gang med StarTour, det tilbud kunne vi dog ikke finde igen, så vi besluttede os selv at stable noget sammen. Vi har booket flybillet direkte til Bangkok fra KBH. med Norwegian til ca. 1500,- og så skal vi videre til Phuket, det skal vi give 275,- for. Vi rejser dog i december. Hotellet har vi fundet gennem Trivago.dk, Hotels.com etc. Vi boede sidste år på et 2+ hotel og der manglede bestemt ikke noget, nye håndklæder, redte sengen dagligt og 24 timers reception. 

Vi tog flere ture og overnattede på de lækreste strande, det kan kun anbefales, vi faldt for "Similan islands" Men der findes 100-vis af øer der minder om. 

Husk at "prutte" om prisen, dog ikke være ublu´ og smil, så kommer man langt. Nogle gange skal man også huske at man står og prutter om 2 danske kroner, så var min tid mere kostbar :)

Tilmeldt 12. Sep 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sammy

Det får jeg lige kigget på, og får sendt et tilbud til dig på din mail.

Hvad er jeres planer mht. værelser? Skal i sove i et stort luksus værelse, eller vil i have et værelse hver for sig? Hvis du lige får snakket med dine venner omkring det og vender tilbage, så vil det være meget fint. Så kan vi bedre give jer et tilbud som dækker jeres ønsker.

Med venlig hilse

Jimmy

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)