Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Strøm igennem enkeltmandsvirksomhed

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Bjørn Lau Jørgensen:
Jeg er bundet et år, ser det ud til. Men det er jo grotesk hvis det ligefrem ikke er lovligt for mig at købe det?
hm du har jo CVR så sælger kan ikke skydes i skoene at det ikke var lovligt det var det. Det er jo basalt set lovligt at sælge hvad som helst til en CVR - hvis bare CVR vil købe sådan helt på spidsen, så hvad det angår gøre han ikke noget ulovligt -

Han burde dog kunne vide at det ikke var sådan lige til i en lejlighed og med en lille personlig virksomhed hvor langt det meste el - måske næsten al - gik til lys og madlavning for dig og kæresten

Han vil sige - det vidste han da ikke - men jeg tror nu der er en vis mulighed for at han vidste det. Ringede han til dig i dit CVR eller stoppede han dig på gaden eller i butikscenter?

Jeg tror desværre du kan hænge på den et år og så længe du betaler den selv, så kan jeg ikke ske der sker noget ved at regningen ved en fejl er udstedt til din personlige virksomhed i dette tilfælde. Andre må melde ud hvis DEN del bekymrede dem

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:
og så længe du betaler den selv, så kan jeg ikke ske der sker noget ved at regningen ved en fejl er udstedt til din personlige virksomhed i dette tilfælde.

Helt enig

Fra Holme Olstrup
Tilmeldt 2. Dec 13
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Sælgeren sidder på zelecting i Ringsted, hvis du skulle få lyst til at kontakte dem, det er dem der har den opgave 👍

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)