Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Når man nu gerne vil være foredragsholder...

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Sep 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en drøm om at blive foredragsholder. Først og fremmest fordi jeg har meget på hjerte men også fordi jeg gerne vil inspirere. Jeg har ofte fået at vide at jeg har en inspirerende historie i forhold til hvor jeg er kommet til hvor jeg er (både i forhold til uddannelsesvalg men også i forhold til måde at drive virksomhed og ikke være bange for at springe ud i ting). Jeg vil først og fremmest henvende mig til skoler (gymnasium primært) og har en nogenlunde ide om hvordan "min historie" skal fortælles.

Det jeg har brug for er en form for sparringspartner/mentor af en art. Hvis man i det hele taget kan få det? Nogen som har erfaring på det område? ;)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Du vil nok få flere henvendelser, hvis du skriver lidt mere om dig selv - geografi, alder, uddannelse m.m. Smile

Tilmeldt 12. Sep 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at kontakte Rasmus Schiellerup, han er enormt erfaren og dygtig, måske han kan hjælpe dig? :-)

Fra Thorsø
Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 127
Fra  Smart Charge Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Memate.

Som Michael allerede har skrevet, så prøve lige at fortæl lidt mere om dig selv og din historie.

Jeg har noget ’uddannelsesnetværk’ i Århus området som måske kunne være interessant – afhængig af din historie og budskab? 

Smart Charge - en nytænkende og fornøden service

Tilmeldt 15. Sep 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 07:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar;)

Jeg er bosat i KBH, 28år, kvindelig iværksætter (og har været det siden jeg var 19). Har både en erhvervsuddannelse og bachelor bag mig- og har kørt det sidenløbende med mine virksomheder. Det jeg gerne vil inspirere til er at "den rigtige vej" er ikke altid den vej som samfundets normer (og ens familie) vil have en til at gå, men at man kan godt "blive til noget" selvom man ikke tager den traditionelle vej. Det er i meget meget korte træk self, men det giver måske lidt indblik i hvor jeg vil hen med det og hvorfor det netop er gymnasium osv. jeg gerne vil henvende mig til. I spørger selvfølgelig bare hvis der er mere I vil vide ;) På forhånd tak ;)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne tale med dig. Send gerne kontaktinfo. i personlig besked.

Bh.

Michael

Tilmeldt 15. Sep 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Super det gør jeg Martin :)

Tilmeldt 16. Sep 14
Indlæg ialt: 21
Fra  CMSSupporter.com - billig online problemløsning til dit CMS Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan evt. se om du kan komme ud i forskellige mindre netværk og fortælle din historie. Mange netværk bruger eksterne foredragshldere til at give inspiration. Der er måske ikke mere end et par flasker vin i det, men du vil få noget erfaring.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)