Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Handel med valuta online

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Oct 10
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften folkens

Jeg har for sjovt givet mig i kast med og prøve og handle med valuta på en hjemmeside der hedder excapital. håber der er nogle der har lidt erfaring. hvis jeg køber i USDDKK for 0.10 går den med det samme i -1.60. hvorfor gør den det?

Vh Flemming 

Tilmeldt 18. Apr 13
Indlæg ialt: 84
Fra  Krimi Nyt Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det nok fordi Excapital også skal tjene penge. Så de penge fra -1,60 og op til 0,00 er deres og resten over 0,00 er dine selvfølgelig. Håber du forstår :D

Tilmeldt 26. Oct 10
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

ja det forstår jeg, men er der ikke et sted man kan handle til bedre priser? hvad bruger i?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Et velment råd... Don´t do ! Jeg har set flere gå fra hus og hjem som følge af, at de lige skulle prøve at handle lidt valuta.

Tilmeldt 26. Oct 10
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael

Jeg har prøvet med 1000 kr for sjov, jeg går ikke fra hus og hjem;) men jeg forstår hvad du mener.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Smile

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 422
Fra  LivetSomSenior ApS Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du gerne vil handle med valuta vil jeg foreslå, at du bruger de første 750 kroner på bøger om valutahandel og læser dem. Derefter har du så 250 kloge kroner at lege med, fremfor de 1.000 dumme kroner du bruger lige nu :).

Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)