Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Gillette barberblade til videresalg!

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Om su må sælge dem som fake? Selvfølgeligt må du ikke det, du krænker alligevel firmaets brand ved at sælge noget billigt skrammel, hvor virksomhedens logo er plastret hen over.

At du overhovedet har moralen til at overveje der, ville få mig selv i tænkeboksen.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:46
Hvor mange stjerner giver du? :

FrederikVilladsen:

Hvad var prisen på disse? grunden til jeg vil købe dem til videresalg er fordi jeg har mange kammerater der er utilfredse med gillettes priser, men savner en god og holdbar erstatning.. er det lovligt at importere falske varer som du 1 gang har gjort før? jeg tænker at man jo kunne oplyse om at de var fake, men at kvaliteten stadig er god, og sælge dem til en konkurrencedygtig pris, selvfølgelig skal prisen afspejle at de ikke er ægte.. 

Du må købe kopivarer til eget forbrug, dvs 1-2 pakker pr forsendelse. Over dette vil med sikkerhed blive betragtet, som køb med videresalg for øje. Og du må IKKE købe så meget som en pakke Gillette barberblade, hvis det er med videresalg for øje! 

Iøvrigt vil jeg også fraråde, at du overhovedet overvejer fake Gillette barberblade, da flere af kopierne er direkte livsfarlige, fordi de er af ringe kvalitet, og fordi bladene er slebet hurtigt og forkert... Du kan risikere, at du står som ansvarlig, hvis en eller anden kommer galt afsted, da du importerer varerne, og derudover videresælger dem!

Bliver de fake barberblade taget i tolden, kan du ligeledes se frem til en mega regning fra Gillettes advokater... 

Der findes IKKE billige barberblade fra Gillette, de har godt styr på deres distribution, Proctor&Gable er kendt for et effektivt distributionssystem, og de priser du sikkert er på udkig efter, de er sikkert urealistiske...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 16. Sep 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Skriv til mig hvad og hvor meget du skal bruge. Jeg ved at vi har en del liggende på vores lager i Holland. Det er originale og er i EU

Send mail med ønsker på

flt@zpointstrade.com

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)