Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er konceptet til at forstå (feedback på ny hjemmeside).

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Brønshøj
Tilmeldt 12. Aug 14
Indlæg ialt: 86
Fra  Realkreditkonsulenten Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmeste tak til alle de flinke folk der tidligere har hjulpet mig herinde.

Nu er hjemmesiden blevet lavet (næsten) helt færdig. -Så er spørgsmålet jo bare om den er blevet god nok. Forstår man hvad jeg forsøger at sælge, og får man lyst til at købe det?

www.realk.dk 

Håber der er nogen der kan give noget brugbar feedback

Venligst

Martin Riedel

Tilmeldt 14. Sep 14
Indlæg ialt: 30
Fra  Ringerdutilmig.dk Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan se man kan kun betale med Dankort. Du skal helt sikker overveje at tage i mod Visa og Mastercard også.

De telefonnummer du ikke finder på Eniro, Krak og De Gule Sider finder på du www.ringerdutilmig.dk

Fra Brønshøj
Tilmeldt 12. Aug 14
Indlæg ialt: 86
Fra  Realkreditkonsulenten Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hurtig feedback!

Kan godt være at man skal tilbyde flere betalingsmuligheder, men tænker at standarden i branchen, er bankoverførsel?

Tænkte blot dankort kunne gøre det lettere og hurtigere at overfører beløbet for rådgivningen. I praksis vil alle kunder nok ringe/kontakte mig, før de bestiller.

Tilmeldt 14. Sep 14
Indlæg ialt: 30
Fra  Ringerdutilmig.dk Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Men virkelig lækker side, meget indbydende. Måske skulle du sætte link ind til din LinkedIn profil for, at brugerne kan se dine kvalifikationer, men det er nok en smags sag og kræver også, at din LinkedIn profil er helt perfekt sat op. Hvordan tænker du, du skal få trafik/besøgende ind på siden?

De telefonnummer du ikke finder på Eniro, Krak og De Gule Sider finder på du www.ringerdutilmig.dk

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Martin

Jeg har ingen problem med at forstå din ydelse, hvilket er en kombination af en rigtig god præsentationsvideo, samt nogle enkle og forståelige tekster. 

Generelt er super flot hjemmeside du har fået stablet på benene - THUMPS UP Yes

Tilmeldt 14. Sep 14
Indlæg ialt: 30
Fra  Ringerdutilmig.dk Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske ville det være en ide med en blog på siden. For så kunne du via den komme med nyeste informationer om hvad der rører sig på det område du arbejder med. Med en blog vil du også få ekstra trafik til siden og skabe endnu større troværdighed.

De telefonnummer du ikke finder på Eniro, Krak og De Gule Sider finder på du www.ringerdutilmig.dk

Tilmeldt 14. Sep 14
Indlæg ialt: 30
Fra  Ringerdutilmig.dk Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Børsting Sørensen :

Hej Martin

Jeg har ingen problem med at forstå din ydelse, hvilket er en kombination af en rigtig god præsentationsvideo, samt nogle enkle og forståelige tekster. 

Generelt er super flot hjemmeside du har fået stablet på benene - THUMPS UP Yes

Ja nogle videoer hvor han forklare det hele ville være perfekt. Videoer hjælper endda også med, at konvertere bedre.

De telefonnummer du ikke finder på Eniro, Krak og De Gule Sider finder på du www.ringerdutilmig.dk

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så vidt jeg kan se har han allerede en video hvor det hele bliver forklaret på forsiden, hvilket også var den jeg omtalte i mit indlæg? ;)

Fra Brønshøj
Tilmeldt 12. Aug 14
Indlæg ialt: 86
Fra  Realkreditkonsulenten Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak fordi i har gidet at se på siden. Og tak for rosen. Skal give det videre til designeren :-)

Vi diskutterede i øvrigt en del internt, om hvorvidt den store grønne knap, skulle hedde "Se priser med mere" -eller "Bestil rådgivning fra kun 3.995".

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Flot side og dejligt med godt indhold!.

Dog en lille fejl som jeg synes var mærkeligt..

Der hvor der står "Det siger kunderne", hvorfor er der kun et billede af en person??

er jeg på forsiden og jeg ser den grønne knap og synes det er mærkeligt at der står "Bestil rådgivning fra kun 3.995". Jeg vil måske kig på andre muligheder, 

Måske kan du for ideer til hvad du kunne skrive her på den grønne knap her: http://www.antphilosophy.com/20-nye-sogeord-og-11-leads-pa-2-uger/ 

lediger du efter søge ord så kig her: http://keywordtool.io/ 

Måske plads til forbedring af siden.

noget du måske nok skulle overvej var at lave en blog omkring problemer som du evt tit kommer på, (Du behover ikke at skrive hvad de skal gøre men bare sådan vigtig ting man skal være evt OBS på mv)

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)