Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virksomhedsform der kan klare seriøs medie modgang.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Mar 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg er ved at starte en blog/webshop, hvor sort humor og ironi er den bærende kraft.

Som udgangspunkt havde jeg besluttet at starte et IS da der hverken kommer store under- eller overskud de første år.

Men nu er jeg kommet til at overveje, den potentiele risioko for at jeg får pisset nogen folk seriøst meget af, da alle jo som bekendt ved at skreven ironi er et farligt bekendtskab.

sitet bliver både dansk og engelsk, og jeg kan slet ikke overskue hvis jeg skal sagsøges af eksempelvis en amerikansk dyreretsorganisation, bare fordi de ikke fatter min ironi.

Så er der nogen der har erfaringer med den slags risici, og eller en holdning til om jeg er paranoid? :)

På forhånd tak

Mikkel

Tilmeldt 14. Sep 14
Indlæg ialt: 30
Fra  Ringerdutilmig.dk Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Sort humor? Er det i stil med heltnormalt.dk eller rokokoposten.dk eller endnu længere ud humor mæssig? :)

De telefonnummer du ikke finder på Eniro, Krak og De Gule Sider finder på du www.ringerdutilmig.dk

Tilmeldt 2. Mar 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja det er noget i den stil
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du i tvivl er du jo egentlig ikke i tvivl alligevel.......

jeg ville da bare oprette et IvS og så er det klaret. I forhold til lovgivning og evt amerikanske selskaber ved jeg dog ikke om du kommer helt fri af personligt ansvar...

Fra København
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 01:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Nemmeste ville være hvis du kan få det hostet og styret fra udlandet. Danmark er en rigtig dårlig lokation ift sagsmål og ansvarspålæggelse.

Til gengæld mister du sikkert en del kontrol, da det så skal foregå via nettet, din kontrol og kontakt med dit website.

Kan du ikke lave en disclaimer af en art, hvor du fraskriver dig al ansvar i henhold til en eller anden lov der giver dig ret til at ytre dig som du måtte gøre på dit site?

Tilmeldt 20. Jun 14
Indlæg ialt: 1381
Fra  Arguins Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Uanset virksomhedsform vil du ikke kunne slippe for ansvar for hvad du selv skriver!

Tilmeldt 2. Mar 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Igen

Og tak for de gode input. Det er udelukket at ligge det i udlandet.

Det vil ikke fremstå som at det er mig der skriver/ytrer mig, men karakterer a'la Dolph som jo er svær at retsforfølge.

Jeg har overvejet disclaimeren, men den synes jeg bare ikke at kunne finde på nogen af de lignende sider.

Tilmeldt 20. Jun 14
Indlæg ialt: 1381
Fra  Arguins Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Uanset hvordan du gemmer dig, så vil du være ansvarlig såfremt du bliver fundet.

Du kan ikke ansvarsfraskrive dig for det du selv skriver.

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)