Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Idé - rådgivning i forhold til indkøb af rehab. udstyr og lign.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Aug 11
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg håber I har lyst til at komme med konstruktiv feedback på en idé jeg har gået og tænkt over gennem det seneste stykke tid. Idéen er stadig på et tidligt stadie og der er helt sikkert noget jeg ikke har regnet med osv.

Hvert år bliver der brugt mange mange penge på indkøb af rehabiliteringsudstyr/hjælpemidler/diagnosticeringsudstyr osv. til hospitaler, fysioterapiklinikker, rehab. centre m.fl. At få den bedste pris på et bestemt produkt er en problemstilling der er simpel at løse, men at få det bedste produkt til den bedste pris kræver langt større viden/special-viden. Eksempelvis vil det kræve undersøgelse af eksisterende dokumentation for diverse produkters effektivitet for at kunne afgøre hvilket produkt der er bedst til prisen - en sådan undersøgelse vil, set fra køberens synspunkt, kun være helt uvildig, hvis den er foretaget af en anden person end sælgeren af produktet. Her forestiller jeg mig så at jeg kommer ind i billedet som den person der kan foretage denne vurdering (jeg er uddannet civilingeniør i sundhedsteknologi m. speciale i medicinske systemer). Jeg tror der er et stort potentiale i idéen, da omsætningen indenfor denne branche er så stor som den er. Ydermere er det et område hvor det har store konsekvenser, hvis man går på kompromis med kvaliteten, men jeg er sikker på, at mange klinikker m.fl. kunne få gavn af at benytte mig, da jeg hjælper dem til at vælge rigtigt første gang og tilmed vælge det bedste produkt til prisen i forhold til deres behov. 

Ser I et potentiale i idéen? 

Mvh.

Daniel

Tilmeldt 25. Aug 11
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen der har lyst til at komme med en lille kommentar til ovenstående?

Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg vil meget gerne i dialog med dig. Har arbejdet indenfor handicap område i over 10 år vi kunne sagtens finde ud af noget. Skriv til mig.

Tilmeldt 25. Aug 11
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sendt dig en privatbesked Fasa.

Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej fandt du nogensinde et at arbejde med?!

Tilmeldt 25. Aug 11
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 00:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Nej, desværre ikke. Jeg tror ikke helt mit erfaringsniveau er højt nok endnu.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)