Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Shopify eller shoporama?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Sep 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Starter egen WebShop.
Vil I anbefale shoporama eller shopify?

Har ingen IT erfaring.

Mvh

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil til enhver tid anbefale Shoporama ;-)

(okay – jeg er ikke objektiv. Jeg er en af folkene bag Shoporama).

Vil faktisk sige, det kommer an på, hvad du skal sælge og hvad dit budget er.

Måske kan det her indlæg hjælpe dig lidt i din beslutningsproces.

Eller er du hurtig, kan du hoppe i et tog og deltage i det her i aften.

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Sep 12
Indlæg ialt: 125
Fra  Kukuk.dk Skrevet kl. 00:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg blander mig lige i denne, efterhånden gamle tråd:

Kommer der flere af den slags events hos jer, Morten? Jeg er fra aalborg og overvejer kraftigt jeres løsning - men ville da gerne med til sådan et event først ;-)

Spørgsmål:

1. Kan Shoporamo integreres med Dinero eller er det udelukkende Billys og Economics?

2. På jeres hjemmeside lister I en lang række, nødvendige og gode, features op som mulige i Shoporama. Følger de disse med i prisen på 750 kr. eller skal de tilkøbes yderligere?

Er en smule forvirret over hvad det præcis er man giver 750 kr./md. for, da man jo stadig skal ud og finde en designer til at lave siden osv.?

Tak for svar på forhånd ;-) 

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen det er jeg da glad for, du overvejer ;-)

1. Nej, det kan ikke integreres med Dinero. For Dinero har ikke noget API, så vi kan ikke snakke med det. Desværre... vi ville gerne. Så indtil videre kun Billys og E-conomics. Med tiden også Xena

2. Du skal tilkøbe nogle ting, f.eks. Billys Billing, et betalingsgateway og hvis du vil bruge Ubivox eller CampaignMonitor, skal du betale for det. Dét der er inkluderet er motoroen, hvor du lægger varer på lager, kategoriserer dem og folk kan købe dem. Regnskabsprogram er ikke inkluderet.

Det du betaler for, er at vi står for teknikken bag din hjemmeside, vi står for at der ikke er sikkerhedshuller, at den bliver opdateret og nye features.

Du kan følge vores Facebook-side her, så ved du næste gang vi laver en demo af hvor kraftfuld en motor, Shoporama er. Måske er det her indlæg interessant for dig.

Vil også anbefale dig at læse Clickstarters guide til start af webshop.

Har du flere spørgsmål, så skyd løs eller skriv til mig på vadskaer@shoporama.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Sep 12
Indlæg ialt: 125
Fra  Kukuk.dk Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Super, tak for svaret!

Er der mulighed for check-out recovery - altså genskabelse af indkøbskurven i jeres platform? 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)